Montag, 14. Mai 2012

dazed & confused



ma jäin haigeks.. mis teeb mind murelikuks. ma niisama naljalt haigeks ei jää ikka. üldjuhul on seal muud ka vaja kui tühipaljas külmetamine. tööle ikka ronisin... ja pörkasin muidugi kauni Chrisiga kohe hommikul kokku. körvaltvaataja ja ise ka poleks arugi saanud, mis pubeka tempe need kaks täiskasvanut nädalavahetusel tegid. hea et temaga nii kiirelt neutraalsel pinnasel jälle kokku pörkasin ja siuke tavapärane seis jälle taastatud sai iseenesest. Tüüp läheb miskipärast mulle korda rohkem kui ma tahaks. Ta on vist depressiivseim inimene keda ma tean.. ja see riivab alati mind ka. Aga äkki siukste "ônnetus-laste" puhul suurt muud ei saagi oodata. Viimasel korral rääkis ta oma öest ja et see on igasugu kilpnäärme jamad ja allergiad külge haakinud jne.. on tüse ja nörga ühesönaga. Chris seevastu on ilus, pikk, sihvakas, tugev mees. .. löppu lisaski, et öde on köik jamad enda kaela saaanud, aga vähemalt oli ta soovitud laps. et tema oli önnetus olnud ja plaanitud isegi abordiga kuidagi "ära katkestada". Isa oli paari aasta eest veinise peaga jutustanud. Muidugi praegu ei liiguta see info täiskasvanud meest miskit pidi ilmselt... aga ega seda mida lapsed alates emaüsast juba ära tunnetavad, ei tasu vist ka alahinnata. . no ja ega mu enda näide ka teab mis muudkanti pole.. ebaloogiline, et ma kuidagi planeeritud oleks olnud .. kuigi kui ma seda kunagi emale mainisin, siis hakkas teine nutma. aga no ta ongi siuke örnake.
Ühesönaga ma loodan, et ma ei näe seda tüüpi mönda aega enam ja ei kuule ja ei räägi temast.. Üleliia energiat kulub tema peale ära..
Vaatan siin "Tantsi tagumik trimmi".. kuidagi tore on vaadata kuidas paksukesed rabelevad ja asja nii tösiselt vötavad ja kaal langeb. täiesti respekt.. aga miks mul on tunne, et köik räägivad kuidagi vene aktsendiga seal... on see mingi uus mood? vöi ongi meil nii palju uusi tublisi venelasi lihtsalt?
noh niimoodi kes lausa telekaekraanini välja trügivad..
Aga muidu on mul ju üks nii tore söbranna tekkinud, Natalia. Töötab sealsamas ümber nurga.. poola tüdruk. Väga ilus ja väga lahe tsikk. Täna sai ka taas nalja nabani. mötlesime pealelöuna jalutuskäigul, et peaks mingi trenni koos ette vötma. Tema viriseb kaalu pärast ja mina ka... kuigi tema ei peaks seda mitte üks teps tegema. Tsikil tuli idee, et haaraks mölemid rulluisud tööle kaasa ja teeks selle löunasöögi asemel hoopis rulluisu tiire firma hoonete ümber.. no meil see firma ulatus on ikka suur, pluss igasugu helikopterite platsid jne. Prantsuse poisid muidugi elasid me ideele hoolega kaasa :) No ma usun, et inseneridest alates managerideni välja, kellelgi suurt selle vastu poleks, kui paar tsikki löunapausi aegu hoonete ümber lühikestes pükstes ringi vihuksid.

Keine Kommentare: