Donnerstag, 10. Mai 2012

Terviseks!

Sôbranna laupäeval kôige muu pidutsemise kestel mainis, et kuule tibi, sa jood liiga palju. Kuigi ma lasin selle enda arust üsna ühest kôrvast sisse teisest välja...sest no samamoodi oleks vôinud ju vastu nähvata, et kuule, sa oled liiga naiivne... kohati päris juhm... Ei tegelt need asjad ikka käivad eri kategooriatesse. Aga no mis sest. Ütlus jäi ikkagi kôrvu pidama miskipärast.. Aga ma ei lähe kuhugile diskole kaine peaga. Mulle ei paku mingit huvi niisama oma puusa hööritada ja silmanurgast arvet pidada, kes nüüd vaatab, kes mitte....
Lisaks kôigele helistas fotograaf.. kes vist solvus ikka päris tösiselt, et ma pühapäeval temaga kokku ei saanud..  tuli nagu jutust löpuks välja. üldse tundus teine tigeda vöitu olevat... et ma ei olnud juhtunud kuulma kui ta eile öhtul vöi täna hommikul helistas? ja et ma pole tagasi helistanud.  Igastahes oli kriitilist nooti üsna korralikult tunda. oma kaitseks oli mul öelda ainult, et no mida ta ootab, me tunneme teinetest oma pögus poolteist tundi ainult. tema kokkuvötteks minu kohta oli, et mul on üks positiivne ja üks negatiivne külg. negatiivne oli, et ma joon liiga palju. Pömaki. Kui juba asja mitu korda üle korratakse, siis hakkad asjale ikka mötlema.. No sellistsorti pidusid nagu laupäeval, mul muidugi on viimasel ajal väga harva..JA sinna, et ma teatud asjade välja kannatamiseks vahel klaasi rohkem vötan.. selle vastu ma ei viitsi vist miskit esialgu ette vötta ka.  no mis teha. Ja praegu on pool pudelit veini hinge taga... no mis teha kui tuju muudmoodi üles ei saa.. vöi vähemalt normaalseks.. No ilmselgelt kölab see peaaegu et depressiivselt, aga no ma naudid seda vabadust hetkel röömuga.. teen mis tahan.
Ja hetkel ei cheeri mind küll keski ega miski üles vist.. isagi mehed mitte, kes mulle ikka nii väga meeldivad ju. Täna peale löunat nägin G-d meie kantiines kedagi ootamas (ta muidu sööb ka tavaliselt teises kantiines.. kus kaunis Chris'gi.. 10 minuti jalutuse kaugusel).   Lippasin kohe tema juurde..absoluutselt spontaanselt.,. no lihtsalt tere ütlema..miskipärast oli korraks tore teda seal seismas näha. Ütlesin tere ära ja peale paari söna juttu lasin jalga jälle. Igastahes tuli kohe pealelöunat löunale kutse järgmisel nädalal. Järgmine nädal on jälle ainult kome-päevane! jälle miski kristlik püha tulemas. Täna kirjutas Tom ka ..ma pakkusin, et peale mu Berliini käiku ta enam lihtsalt ühendust ei vöta.. aga näe vöttis. Ja ma ei teagi kas viisakusest vastata, vöi pole see viisakus üldsegi kohane enam.
Nii et ma ei tea.. ilm vöiks stabiilsemaks muutuda. äkki on see mu närvikava turri ajanud.. Järgmised kaks päeva on väljas 30 kraadi ja laupäeval jälle ainult 12. no kas ei aja imelikuks?

Keine Kommentare: