Samstag, 25. Januar 2014

Draamamaama

Novot.. ja draama ongi kohal. Kuigi mul isegi mingeid kindlaid fakte pole, aga A-ga ma enam ei räägi. No ta söitis täna Prantsusmaale ka nädalavahetuseks. Pühapäeval tagasi... näis kas siis suudan mitte-rääkimist jätkata. Kuradi prantslane.
Aga asjad on ka nii, et otsustasin sünnipäeva peo maha pidada, ruumi mul ju on ja facebookis sai ka üritus nüüd paika pandud. Kole lugu...nüüd vist mingit pääseteed enam pole...
Aga miks ei räägi? Küsimus suurele ringile-tüüp läheb peole (no ma olin sellest peost ka teadlik, aga see polnud kindel kas ta läheb vöi mitte). No ma eeldan et ta läks..kahe hea söbraga. Mulle ei sönakestki. Selge märk, et ei taheta seltskonda. Ma poleks kippund ka... mehed omavahel, olgu siis. Ja ma olin eile üldse grippi äärepeal ja ei suutnud öhtul süüa ka mitte.. ainult veini juua.  No 100% ma ikka veel kindel pole, et kas ta läks. Aga öelda oleks vöinud ju ometigi vöi mis? Selge jahile minek..  No jahtigu siis edasi. Niisiis ma siin öpin hoolega oma mötteid muule juhtima. Et see vaikimine endale nii valulik poleks... see tema sönumitele mitte-vastamine ajab hetkel vist eelköige mind ennast segaseks. Nojah..nüüd on teemaks see neetud sünnipäev. Ja töö ka.. Pean paari nädala pärast corporate auditi juhtidele veenvalt kärbseid pähe ajama...  jube. Kui koosoleku osaleijaid vaatasin, tuli kananahk ihule. Pooli ma neist tunnen ka juba...aga mingit asjalikku ettekannet pole muidugi veel neile valmistanud. Tuleb vist paremini ettevalmistama end hakata, fraud riskindusega ja muu siuksega end korralikult kurssi viia, labased näited välja möelda. Vähemalt vötsin endale selleks reisik taaskord lux hotelli, spa ja värgid. Nii et pingutagem aga. Hispaaniaga on ka suhtlus tihedam... aga see ajab hulluks. Kui mingi telefoni-konverents on, siis ma pean 150% kontsentreeuma, et nende aktsendist üldse aru saada.
A muidu kutsus mind vist ääriveeri taaskord suusapuhkusele kaasa oma parimate söpradega. Prantuse alpidesse siis.  Iga aasta nad teevad seda... profid koos. Seetöttu olin ma varem sellest teemast üsna välistatud. Nüüd aga tuli lagedale igasugu kursute ideedga jne. Ei lähe ma kuskile. Praegu pole aega. Nautigu ja olgu. Jube lugu nende veevalajatega... mölemil on siuke paras vabaduse vajadus.. ja neid piire tunnetada pole sugugi lihtne.

Aga täna sain esimese kingituse..vennakselt.  Raamat. "Ohustatud inimene", Tommy Hellsten. Mul ontunne, et mulle on see hetkel väga vajalik kirjandus. Pluss mu lemmik tee, ta teadis seda. Lavendel! Ehk aitab neist magamisprobleemidest jagu saada. veits

Keine Kommentare: