Montag, 27. Januar 2014

Sünnipäev!

Teisipäev on igavesti nöme sünnipäevaks. Igatsahes praegu on veel esmaspäev minu jaoks ja mu kalli venna sünnipäev hoopistükis. Aga et kuidas mu kurikuulus sünnipäeva nädal algas? Läkaköha palju tugevam, ja seetöttu ka magamatta öö. Et ma oma köhaga jooksmas ja ujumas käisin, polnud kindlast köige möistlikum möte. Eile sai vähemalt mösjööga asjad klaaritud, ja nüüd on teine nii mesi-magus et kohe on. nojah kogu mu sportliku huvi töttu oli mul täna hommikul ka kael kange ja valus, ujulas sai ilmselgelt lisa külma aadud. Sai ju väljas ujumas käidud ja lund sadas. Hoolimatta sellest, et vesi on kole soe, pea on ikka sul seal külmas ja lumesajus... ega vee alla ka koguaeg ei jöua olla eks. Nojah... Nüüd mul on siuke köha et sure maha. tööle läksin ikkagi.. oli vaja asju teha. Aga A survel ja ei tahtnud ju kolleegidele ka pidevalt närvidele käia, lasin sealt juba kell kolm jalga. A käskis. nöudis veel fototöendusi, et ma töepoolest voodis olen.
Nojah aga see pole köik. Et kuidas mu sünnipäeva nädal algas.
Läkakähaga, magamatta ööga, valusa ja kanges kaelaga (see önneks on taandunud), tagatipuks - ei sooja radikates, ega sooja vett! Külm dush! Jube. Mötlesin algselt et ehk soe dushi all vedelemine leevendam kaelavalu veits.  Väga kiire dush oli...Igastahes sai  varakult koju ronitud ja voodisse. Öhtul käis veel söbranna külas, kuna sünnipäeva ajal ta linnas pole..
Aga nüüd on isegi saksa aja järgi sünnipäev käes. Tööle homme ilmselt ei lähe.. Ma ei tea mis A plaanib, igastahes nöudis, et terve oleks ja kokku saaks .Näis kui terve ma homme siis olen.
Vaatan kartuleid ja apelsine ja olen veits pettunud... noh pettumus tuli üsna kiirelt tegelt. Idee on ju isegu hea, aga näitlejad pole pandud oma tasemevääriliselt mängima ja üldse on näitlejavalikutes veits apse tehtud... kindlasti selle ex-abikaasa puhul :-S jne. Aga ma ikkagi vaatan.. iga esmaspäev..

Ja uskumattu kuidas rahvas armastab kitshi...odavat nö  'kunsti'.. Viimasel ajal lendleb fb-s ringi kellegi ema fotopostitused oma lastest-ja-loomadest. Kuna see nii tihit päevakorras on, siis vaatasin kah ära..oejah. No 1-2pilti ehk töesti on miskit huvitavat.. muidu... ma ei näe mida sealt nii väga erilist leitakse??? :-S
 Iga ema teeb oma lastest siukseid pilte 

Keine Kommentare: