Donnerstag, 9. Januar 2014

Uusaastalubadused

Seekord ei läinud ma uuele aastale üldse nii ootusärevalt ja veel paremat oodates vastu. Polnud see meelestatus Eestis nii positiivne, ja polnud ma siia tagasi tulleski metsikus joovastuses. Ei näinud paljusid söpru, mötlesin et ehk emale ja perekonnale on olulisem rohkem tähelepanu pöörata... aga mis sa teed. Vanemad ajavad mu hauda. Kogu oma heatahtlikuse juures :(( Ema eriti... Ja ma ei suuda temaga olles normaalne püsida, olen nagu eriti tige ja nöme teismeline. Ju mind siis ikka midagi väga häirib, aga eks see ole vaja enda jaoks kuidagi lahti mötestada, et mis ja miks jne. Ma veel sellest aru ei saa, ja oma käitumise pärast nutan pärast silmast peast. nojah ja olgem ausad, olukord Eestis üleüldiselt on ikka veel üsna rôhtudu.. Seda on kuidagi igal pool tunda..
 Mösjöö oli ka kuidagi kole imelik jälle...Tuli mulle küll armsasti lennujaama vastu ja öhtusöök ja köik oli valmis, kingitus ka. Noh... tegelikult ju üsna kobalt ette valmistatult. Nii et ei tekkinudki algul nagu mingit kingituse tunnet, ajas pigem segadusse ja tekitas kahttlusi... tekitab ikka veel.
Uusaasta öö oli ka üsna peagi peale mu maandumist (järgmine päev) ja härra suutis mind järjest rohkem närvi ajada. Seega jöin ennast täis. Viisin Vana Tallinna sinna kaasa. Minu ütluse peale, et Vana Tallinn shampusega on üks suurim killer drink, tegid köik endale selle kokteili. No köik vöibla mitte, aga paljud :)) See uusaasta öö ongi paras müstik. Läksime söprade juurde, kes üsna spontaanselt enda juures öhtusööki ja pidu korraldasid. Meil olid küll mingisse sky clubisse ka piletid, aga mötlesime, et kui viitsime siis hiljem lähme. Läksime hiljem hoopis ülemise korruse uusaasta peole, kes ka kodus pidu korraldasid. See oli vapsee müstiline. Dj ja köik ja puha, no korterid olid suured. Ja stiilipidu... stiilile ma pihta ei saanud. Köik nägid veits transvestiidid vöi geid välja. Pärast tuli välja, et stiiliks olevat olnud mingi horror film, mille nimi mulle küll miskit ei öelnud. Aga kogu see sisustus , söök ja köik oli nii seda veidrat stiili täis... Purjus ka midugi... et mälestued on hägusad ja ... noh veidrad. Telefoni kaotasin ära. Oma uue ilusa kampsi ka jätsin kuhugile. No telefoni sain järgmine päev önneks tagasi,oli kuhugile diivani vahele kukkunud, ja tegelikult olid need korteri omanikud päris toredad ja armsad, aga tänaval poleks küll ära tundnud enam järgmisel päeval. No ausöna, ma ei tea mis seal toimus. Üks tüüp oli lihtsalt blondi paruka ja drussikue väel näiteks. A-ga me polnd vist üldse koos, välja arvatud see et koju läksime koos ja kogu öö ja järgmine pohmas päev olid  metsikud. See mees on hulll. Neetud prantslased!!!  :D Kaeban ta varsti kohtusse... kui iga ta neetud liigutus mind ennast teise dimensiooni ei viiks muidugi :D  Aga voodiväliselt oli ta jälle veider ja nii ma käratasin talle ka paar päeva tagasi, et mis viga. Kui miskit minu juures häirib, siis parem ladugu välja. Siis muutus pehmeks ja nii armsaks kui üldse olla saab,  nagu see esimene armumis nädal. Nüüd on jälle imelik, ok töö läks ka ju teisipäevast jälle lahti ja tal paistab seda stressi juba hoolega olevat. Ja tal on tegelikult ikka seda vastutst ka omajagu. Olgem ausad, kui mul töö juures stressiks läheb, ega ma ka millelegi muule väga suurt ei suuda süveneda. Nojah igal juhul olen terve sellenädala enda jaoks kenasti ära planeerinud, nii et olgu tal oma rahu ja kui tahab miskit, siis pingutagu veits rohkem ja ärgu käitugu nagu tropp..
See ei tähenda et ma ikka ta järgi hull oleks muidugi....Kuradima raske on kellessegi nii neetult ära armund olla..

Keine Kommentare: