Donnerstag, 23. Januar 2014

Kints

siukseid kintse tahaks.. ei tea kas see oleks üldse reaalselt vöimalik? Kahtlane.. ja vaevalt sellises shokolaadi isu juures, nagu mul see hetkel pidevalt kallal on, see asi toimida saab. Selle kassi vastu poleks ka väga miskit. 
Viimased päevad on olnud kuidagi helged, mingi tahe on vaikselt tagasi tulnud. Ei teagi kas seetôttu et töö juures kisub jälle pônevamaks, vôi siis maha rahunemisest härra suhtes. Laupäevasel peol ta ütles vestluse käigus paari sôbraga (tahtmatult küll) jällegi miskit siukest, mis oli nagu korralik laks vastu vahtimist. Abilelu kohta. Kargasin talle ses suhtes kohe ka kraesse..eks ta üritas end kuidagi välja vabandada, aga eks öelde on öeldu. Ja eks ta nii môtles ka (korra on ta juba abielus olnud ja enam ei kibele). Kuigi ma suurt abielule küll hetkel ei môtle, aga veits veider kui mees sellise väitega sinu enda kuuldse ja kohalolul lagedale ilmub. Ja no olgem ausad, siukses eas ei viitsi enam niisama ringi tilberdada. Haletsesin siis veits ennast jälle, nii kaua kui lugesin edukate (vôi ônnelike vms) inimsete käitumisviisidest ja enesehaletsus oli seal punkt number üks, mida ei peaks tegema. No tôepoolest, ma viimasel ajal muud polegi teind..Ja ma olen sellest nii väsind...vöi siis tuleb enesehaletsus lihtsalt peale kogu selle viimase aja tülpimusest. Jälle see muna ja kana teema. No igastahes viskasin käega.. isegi vist kogu A teemale... tômbusin eemale. Mida ma siin ülemôtlen, saab mis saab. Mis plaane siin peale 3-4 kuud tutvust teha saab eks. Leidsin siin uue kontori naabrusest isegi paar silmarôômu keda jälgida. Üks on kohe eriti kobe, kellele ma pole ka tälepanematta jäänd. Tal on juba silmavaade siuke, et kisuks kohe riided seljast sul. No tal kisuks ise ka riided kohemaid seljast..
A muidugi sellest saati on olnud eriti armas. Eile saime kokku ka, käisime kaunis kohas ôhtustamas ja üldse oli üks ilus ôhtu. Hommik ka... Ta viimase aja ülbe ja kriitilise oleku kohta (no see on prantslaste loomus lihtsalt, parem harjuda), oli see jälle kole üllatav ja tummaks vôttev. Hoidis isegi öösel nii kövasti kaisus kui vöimalik, nagu ei tahaks iialgi lahti lasta. Isegi keset ööd..Hommikul lasi mul magada nii kaua kui vöimalik...kohvi voodisse. Ma ei teagi mis tal nüüd järsku hakkas jälle.. Mis köige hullem.. tal on järgmine nädal sünnipäev... pühapäeval vist :-O no mida paganamat ma kinkima peaks... äkki mingi spa värgi? :) saaks ise ka kasu.. mul ka ainult veits enne teda sünnipäev. Ja praegu mötlengi, kas pidada seda vöi mitte. Ega eriti nagu ei viitsi ju.

Aga mu draama queeni geenid on täiesti aktiveeritud... mul on tunne, et peagi ootab taaskord miskit plahvatavat.. 

Keine Kommentare: