Dienstag, 14. Januar 2014

oeh ma olen nii negatiivsust täis juba novembrist/detsembrist saati. Ja noh sel puhul toimub see neetud külgetömbe seadus väga töhusalt. Aga ma ei suuda end eriti normaalsemale lainele viia. Üritan küll välja juurida, mis jama on. Üks on kindlasti hetkeline pankrott ja siis see kuradima talv ka. Eelmine reede mötlesin et maailma löpp on käes, tegin sääsest elevandi ja korraldasin A suhtes siukse draama, et suur ime et ta minuga üldse enam suhelda tahtis. Draama siis söprade juures enne peole minekut..vöi noh ma tegelt eirasin A-d väga konkreetselt. Ja siis kuna peol oli väike järjekord ukse , taga marssisin lihtsalt minema ilma midagi ütlematta, nutsin siis islmad peast, sest minu jaoks oli köik läbi ja maailma löpp käes. Järgmine päev oli häbi ja vastik, ülejärgmine päev ajas kogu draama vahelduva eduga naerma ja punastama.. siuke idiootsus. Önneks pühapäeval saime kokku ja köik oli jälle ilus ja armas. Ma ei saa aru, kuidas ta küll on vöimeline mu lollusi nii rahulikult üle elama.
Praegu olen nii väsind, et suren vist kohe maha. Need ühe päevased reisid on jubedad. Prantsusmaa. Hommikul oli äratus kella 4ks..kaks äratust. Mölemad magasin maha ja ärkasin 5:30. Oi kui kiireks läks, aga lennukile ikka napilt jöudsin. Päev läbi kontsentreerumist ja siis tagasi. Ja siis loobin oma hajameelsuse töttu lihtsalt raha tulle, mida mule hetkel niivöinaa napib. Ega restoranidele ja muudele löbustustele ometi ei ei saa ju öelda.
Äh eks vaja samm sammult end üles turgutama hakata. A suhtes maha rahuneda ja mitte üle möelda. Töö ja raha asjad korda saada. Oma kolleegidesse veits sallivamalt suhelda. jne.. Perega vöiks ikkagi ka paremini ümber käia.
Mul oli veel hunnik uue aasta lubadusi. Mitte siukseid kaalust allavötmise jama, rohkem siukseid pöhimöttelisi.. Peaks nad kirja ära panema, muidu lähvad veel meelest.

Keine Kommentare: