Montag, 3. Februar 2014

Time to drink champagne and dance on the table

oli mu peo loosung..
Pidu peetud. Kôik läks hästi. Teisipäeval, ehk siis sünnipäeval  käisin arsti juures ja ta kirjutas mind nädalalôpuni voodisse. No mul oli jah hobuseköha ja veits nörk olla, aga mingi jube tappev külmetus see küll polnud. Nautisin vöimalust kella 11ni magada ja sünipäeva menüü jaoks mötteid mölgutada ja shopata. Ok ööd olid köhahoogude töttu küll rahututd.. aga see on nüüd vist ka möödas.  Lisaks sellele oli A nii kole armas ja hoolitsev koge eelmine nädal. Muretses öllekaste ja muid jooke, mida mul oleks veits raske tassida olnud. Ja sünnipäeval oli ka nii jube armas ja armund :D Löpus läks küll veits pööraseks ära, küll lukustas vannituppa, küll üritas magamistuppa lohistada. Hull mees. Nonoh.. hullus on muidugi positiivne ;) 
Jah aga aega läks kogu nende suupistete ja muu ettevalmistuse peale, aga sai mönuga tehtud. Muidugi oli avokaado, shrimpsid, löhe, viinamarjad, maasikad  ja siuke kraam laual. Anti-pasti jne. Pluss Napoleoni kook, ise tgein muidugi köik.  ja kuna eestis käies ma ainult Napoleoni kooki sööngi, siis mötlesin, et proovisk öige. Ja väga hea sai. See kook on parajalt jamamist, aga üsna lollikindel. Köigile meeldis. Isegi A jagas muudkui komplimente. Ta on kulinaaria ja muidu peo korraldamise poole pealt on üsna proff. Seega olid tema komplimendid eriti väärtuslikud. Ja muidugi tasub kogu see ettevalmistamine ja jamamine end 100% ära. Kingituste näol ka. Mitte et see köige tähtsam oleks.. aga noh ma oleks ikka väga valelik kui ma väidaks, et mulle ei meeldiks kingitusi saada. Ja kingitused olid ägedad! Nii nägi siis mu kingilaud välja ja ega sinna köik ära ei mahtundudki, osa on veel pörandal laiali. Ja kuna üks väga hea söber omab kreemide-jne firmat, siis tema poolt veits ta oma tooteid ka. Möneks ajaks on  igastahes kreemide ja muu keha-hoolitsus-vahendite mure murtud ;)

1 Kommentar:

MrsG hat gesagt…

Väga vinge kingitustelaviin :)