Donnerstag, 13. Februar 2014

Usaldus..

tjah... usaldusega ei tasu mängida. See peaks mingis eas juba selge olema eks? Usaldus on neetumalt ôhkôrn... ei tasu sealt mingit purunemis- vöi veekindlust oodata. Kui just ei taheta pead liiva alla peita.. Usaldust tagasi vöita ... see on sada korda suurem töö ja nöuab miljon korda rohkem aega.. vähemalt naiste puhul...ma meeste suhtes arvamust ei hakka avaldama. aga miskipärast ma arvan, et meeste puhul on see veelgi väljakannatamatum tôsiasi....
Avastasin täna kogematta midagi ebameeldivat.. mitte midagi kindlat ma selle avastuse alusel väita ei saa... aga silme eest löi mustaks terveks päevaks... siiamaani. Kuigi sai üks korralik ujumis trenn oma jube armsa söbranna ja ta kutiga. Mölemad on ikka neetult toredad..
Aga jah... pea on hetkel midagi muud täis..Löunast saati chattime A-ga ka.. ääriveeri esitasin küsimusi antud teemal, väga varjatul kujul muidugi, aga nende alusel vöis ta kenasti aru saada, et ma tean miskit. sealt tuli löpuks üks suur armastuse avaldamine (mille ta muide viimasel ajal üsna ära oli unustanud..) ja kaunid sönad, millest vöiks romaani kokku panna.. Aga ma ei tea mis tagajärjel.. kas aimduses, et ma kogematta millegi jälile sain, vöi arvas, et ma lihtsalt mossita, et ma temaga suusapuhkusel kaasas pole.. Sest eile ma töesti mossitasin. Igastahes hea on et pole.. ta mainis ka, et tal oli vaja seda pausi eemal, et kogu olukorda analüüsida...Ütles et ei tahtnud peale kogu oma lahutuse jama kohe ära armuma hakata, aga  liiga hilja.  ja tänase vestluse pöhjal on ta üsna kindlale otsusele jöudnud. Aga nagu öeldud..  kui minu kahtlused paika peavad, siis ma ei usu, et sellest "suurest" armastusest miskit välja tuleb... Kui sind juba nii suhte alguses petetakse...ma ei tea küll mis moel...aga petetakse.  Eks ma küsin kuidagi, nii pea kui ta tagasi on. Hetkel ta küll kiirustab väga tagasi... Vaatab.. ma arvan et ma pigem olen üksi, ilma selle mönusa mehise kaisuta ja köige muu neetud heata, kui siukseid päevi veelkord läbi peaks tegema.  Isegi tööl olnud tänased koosolekud, mis olid tegelt jube pönevad, ei suutnud sellest mustusest silme ees lahti lasta.. Teema käis muide elektro-väike-lennukite kohta, milles me firma on üks top innovatiivsemaid terves maailmas. Isegi Boeing'il (suurimal konkurentsil) pole miskit vastu panna..ja Nasa on teemat meie näitel demonstreerinud. Meie osakond kui, risk&opportunity management, näeb selles muidugi suurt opportunity't . Kuigi mina olen juba nende elektro-autode suhtes üsna skeptiline... ei kujuta ette. .
See selleks... mul hakkas ninast ka verd jooksma selle kuramuse jama peale.... Kui suudaks köik emotsioonid lihtsalt välja lülitada.... Ma pean Kelviniga kokku saama... ta on neetult tark sel alal... minu gey söber .. Aga ei mingi mötetu, nagu see mu töökaaslane..


Keine Kommentare: