Samstag, 15. Februar 2014

Pohmakas

tahaks end lihtsalt täis juua. Aga no  igatsorti joobele järgneb ju pohmakas. Mida vanemaks saad, seda räigemaks läheb..Ime ka et vanemad inimesed tasakaalukamaks muutuvad.. 
Tömban ennast nüüd tagasi. Mees roomas ja pölvitas ja töi kingitusi... Bourgogne ja siukse käntsaka Beaufort juustu... nii suurt tükki ma pole veel elus näind. Ja see on hea kraam!  Pluss paar lahedat asja...nagu näiteks selle Alpi piirkonna logoga pläsku..
ps! üldse ma sain sünnipäeva kingituseks ka pigem alkoholi ja aloholi klaase, kui shokolaadi näiteks. Huvitav küll miks.... aga see pläsku meldib mulle väga..
no igastahes mees vandus, et teeb köik et mind önnelikuks teha ja siukseid idiootsusi enam ei korralda..no eks ma mainisisn ka, et ka ma teistkorda midagi sellist enam üle ei ela.
Teisest küljest.. tal on värskelt lahutus seljataga... tuleb vist veits ruumi talle anda... seda ta nüüd ilmselgelt saab ka. Ma ei kujutagi ette, kuna me jälle nö "lähedaseks" saame... puht füüsiliselt... kuigi varem olime nagu ma ei tea... kuramuse küülikud üksteise seljas... piisas väiksest puudutusest. .
 ma ei kujuta ette..  nagu hakkaks uue suhtega pihta jälle... Lihtsalt mitte nullpunktist.. no igav see suhe meil pole. pinget jagub nii et silme ees must.

Homme lendan Prantsusmaale, oma uue freq. kaardiga.. .raudselt vötan lennujaama  loungidest mis vötta annab. Müncheni oma on eriti vahva ;) 

Silver linings meeldis väga... mulle vist üldse meeldivad filmid segastest ja veits hulludest inimestest

Keine Kommentare: