Sonntag, 23. Februar 2014

Fiction

Einoh.. ja ma mötlesin et mul on paks nahk.. aga tundub, et valulävi möne asja suhtes on ikka üsna näru. no näiteks nohu puhul....aga see pole önneks juba mönda aega kimbutanud. On seda muud jama, mis mu täitsa hulluks ajab ja olemise nii vastikult väljakannatamatuks teeb.. nagu permanentne plahvatus-eelne pinge terves kehas. Eriti peas...ja siis ootad  peale-sunnitud kannatlikkusega, et kuna see nüüd köik öhku lendab ja löpuks leevendust leiab... vöi ma ei tea mida.  Demineeriatel pole ka vist siin enam persetki teha..
Sport ka suurt ei aita..
Nädalavahtus oli ilus. Reedel sai Cassoulet (Toulousei traditsiooniline söök, mille ma siis kaasa haarasin tööreisilt) öhtu A-ga tehtud ja Pulp fictionit kaedud. Mul muidugi selle filmiga on mingi needus kaelas. Seekord oli vist juba viies kord, mil ma üritasin seda vaadata.. löppkokkuvöttes ei tulnud sest filmivaatamisest jällegi midagi välja..:D  Igastahes oli köik ääretult armas. Laupäeval oli pidu plaanis, mu söber J korraldas restoraani minekut enne klubi.. Aga kuna tal veel neljapäevani miskit reserveeritud polnud, siis A pakkus välja et vöib ju tema juures siis väikse eelolemise korraldada. Ta teeb söögi, ja teised toovad joogid. Tesitkorda juba korraldab siukest asja puhtalt minu söpradele. Ja kogu öhtusöök oli ikka haut cuisine. Mereannid, löhe. Ta oli ikka meeletult häid asju ette valmistanud. Pluss magustoit ka ja muidugi prantsuse shokolaadikook. Minu suhtes on eriti tähelepanelik olnud.. köik see pulp fiction und mereannid jne.. need on mul mainitidus asjad, et mulle meeldivad vöi et tahaks vaadata...
Peol ma korraks kippusin draamatsema jälle .. me ju tegelt mölemad oleme sellised, et ei pea üksteise küljes rippuma. Mölemad suhtlevad ja ajavad omi asju ja üsna dünaamiliselt, kui juba pidu on.. Aga noh..ta on mind ettevaatlikumaks ajanud, ja see ajab mind ennast köige rohkem närvi. Ja muidugi kui champania ka sees, siis see draamatseja-geen lööb eriti välja. Kuigi ma ei taha ju.. aga vist sai köik enam vähem rahumeelselt hoitud. no peaaegu...

Kaunis Chris mainsi et tuleb veebruari löpus, märtsi alguses Münhenit väisama... 

Keine Kommentare: