Freitag, 14. Februar 2014

Sähh sulle..

Ma ei tea..ma vist lähen varsti hulluks ära. Köik need küsimused ja mötted... need ajavad mu segaseks. Täna olen terve päev me eilset vestlust uuesti ja uuesti läbi lugendus.. Sealt ei loe tegelt midagi välja, peale ühe suure armastuseavalduse. Kui A-l on midagi varjata... siis on jama. Aga kui pole ja ma olen kogu jama endale ainult ette kujutanud, siis ma peaks önnest värisema praegu. Ja kui ta suur armuavaldushoog tuli peale igatsusest, mitte mingist patukahetsusest? Vöi ainult sellest patukahetsusest, et ta mind suusa-nädalale kaasa ei vötnud. No see oli väga rahumeelne mölemipoolne otsus... ega ta väga ei kutsund muidugi, ja ega ma väga ei kippund ka. Tal parimate söpradega see igaaastane üritus.. ja töesti mulle oleks see nädal liiga stressiks saanud. Küll suussatamise taseme, küll keele poolest.. ja see nädal oli tööl ka ikka üsna vajalik.
Aga jah..ma ei tea ju... viimased nädalad olid ju pigem väga ilusad ja intensiivsed? Seda segasem kogu asi tundub..
Nüüd ma küsisin otse.. enne kui ma päris hulluks lähen.
Ojee mida nädal.. Köigele lisaks olen ikka sporti ka teinud..jooksmas, ujumas käinud. Eile oma armsa Natalia ja ta tüübiga ujumas... no ma ei tea mis taevast ma peaks ära tänama, et ta mul siin olemas on.
Njahh ... jääb ainult loota, et ma enne homset öhtut hulluks ära ei lähe. Önneks on vaja koristada, jooksmas käia (homme on +15 väljas), ja nädala töö asjad ka vaja ära löpetada...Sest pühapäeval on juba Prantsusmaale lend ja sealsed koosolekud ees.. Ja sel nädalal jagasin palju lubadusi.. need vaja nüüd homme ilmselt täide viia, varem polnud aega. Lisaks see mu must auk siin vahepeal.

Hakkasin Silver Linings vaatama... esimene mulje on väga hea... mulle vist need hullud ja hullused sobivad lihtsalt :)

Keine Kommentare: