Dienstag, 8. April 2014

Ah sa raisk!!!

Eluke vist ikka veeretab siukseid öppetunde tee peale ette..mis aga hetkel väga ära kuluvad.  No mu nädalavahetus kuni siiamaani on kujunenud üheks tohuvapohuks. Laupäevani oli rahulik. A veits ajas närvi.. lihtsalt seetöttu, et ta tundis end veits kehvasti ja tahtis ilmselgelt rahu. Tegelikult sobis see variant mulle endalegi, aga noh... naised.
Pühapäeva peale löunat sain ühe söbrannaga paariks dringiks kokku ja siis selgest taevast teatab kaunis Chris, et ta on linnas ja saaks kokku. Ühines siis meiega, söbranna mingil hetkel lahkus, me Chrisiga jäime veel jutustama ja öllet jooma. Siis läksime sujuvalt üle mu juurde edasi veini jooma, ta tahtis mu uut elamist näha ja mul polnud ka miskit selle vastu... eriti et mul nii äge balkon on, kus saab ka kenasti aega veeta. Küll vestlesime juudi/natsi/kommunismi teemadel :)) Aga muidugi mingist hetkest läksid teemad palju intiimsemaks. Miks asjad nii läksid, mis keegi millestki toona arvas.. Ma ju hoidsin korralikku distansi juba algusest saati, mida ta ka ütles.
Järgmine päev oli esmaspäev.. kehva olla. südametunnistus must nagu tökat... üldse ei saand aru, et mis nüüd siis juhtus.  Kui lihtne on natu libastuda ja kui raske on siukseid libastumisi andeks anda... Siuksed absoluutsed tähtusetud teemad, mis tegelikult panevad su enda lähedast palju rohkem ülistama.. Ja kui raske on sellest teisel poolel aru saada, rääkimatta mingist andestamisest.. Seal on ikka täielik kuristik nende asjade vahel..
Aga Chrisi nöidusest ma olen nüüd vaba. Asju sai kuidagi selgitatud. Ja selgeks sai ka, kui mötetu ta minu mösjöö  körval on.. Seega sai ainult taevast tänatud, et asjad nii on jooksnud.
Täna nägin veel korraks C-d, kuna ta unustas oma prillid mu juurde maha ja no täna tagastasin siis...Vandusin küll, sest tegelikult polnud edasisest kokkusaamisest üldse huvitatud enam... aga no mis sa teed. Tahtis mu juurest läbi tulla taas, aga seekord ütlesin, et mul pn plaanid tehtud ja saame peale tööd korraks linnas kokku. Lisaks köigele oli söbranna ka veel kaasa vöetud, et töesti jääks mulje et tegemist on ja kiire... Aga jah mis sa teed  eks mingi möju on tal alati mulle. Ei miskit märkimisväärset enam ;-)) Tegelt oli vist isegi nati kahju tast..  Ja veel naljaks kui palju loeb möne söbranna/söbra arvamus. Köik söbrannad on ahhetanud selle C pärast.. ta näeb töesti hea välja. Aga pühapäevane söbranna, keda peaaegu köik mu muud söbrannad ei salli, ütles, et jah tore poiss, aga et A näiteks on kövasti tugevama karakteriga kui see. Ja tegelt oli see, mida mulle keegi lihtsalt ütlema pidi.. mida ehk ise alati oled möelnudm ja meesteslt oodanud, aga pole nagu eriti täpsustada suutnud et mis see siis on. Mees peab ikka suure algustähega olema eks.. vöi noh parem oleks ju.. :) A ju tihtilugu vingub küll iga asjaga, aga on ikka kuradima kannatlik ja armas..ja ehk seepärast ma nii neutraalselt ei oska asju hinnata.
Mösjööga käisime eila biergartenis, sest ilm oli üle 20 kraadi sooja ja no pidi see öhtu kuidagi väljas veetma.. ilus öhtu oli :) Täna hommikul ta oli ka nii möistev... kuigi korraks kukkusin jälle mossitama. No eks vaatab kuidas need asjad edasi kulgevad. Ise hakkan vist natu maha rahunema .. .parem oleks. Kui ma üldse tahan, et sest asjast töesti asja saaks, ma pean möningate teemadega lihtsalt harjuma.

Aga pühapäeval enne kogu Chrisi tohuvapohu sai söbrannaga surfi plaanid paika pandud. Ilmselt mai löpus/juuni alguses kasime siis Portugali surfamaie!!! juhuu

Keine Kommentare: