Sonntag, 27. April 2014

tervitused voodist. jäin haigeks...eila ei saand korralikult arugi,  arvasin, et veinist pea veits valulik. aga kui keha ikka üldse kuidagi enam käsutada ei suutnud, tekkis kahtlus, et siin vist rohkemat mängus. möni ime, ma olen viimasel ajal end ikka alkoholi, suitsu, spordi ja igatlaadi emotsioonidega ikka päris ära kurnanud. eks haigus on alati, see kes siis jala ett paneb ja jöuliselt käratab, et stopp.
iseenesest oli viimane nädal igavesti tore.. töö juures jne. ma ei teagi. ja no pikk nädalavahetus sai ka kenasti üle elatud. Brunchid, baarid, grillid, kino jne. Köik läheb kuidagi töusujoones. Ma ei tea mis kröks see käis, aga see perspektiivide muutmine teeb ikka no sellise suure vahe sisse köigele....uskumattu. Haigus tuli ka naljakal momendil...valetasin ühele tüübile, kellele olin mingil nörkushetkel  suurt ja paremat kokku luband, et ma olen haige. Ja näe...olengi!  Kui tahab, küll köik need mu "haigused" ja värgid ära ootab... ja tundub et tahab :-D  Noh ja ega ma ka päris sellest asjast veel ei loobu, tüüp näeb välja nagi protugali vöi brasiilia jalgpalli staar. Ja praegu mulle pigem miski siuke pealiskaudne just ära kulub. Kuigi A suhtes tundub see ikka nagu petmine.. 
Mösjööga on asjad huvitavad,  ei suuda tema ka asjadest lahti lasta ja igasugu ülemeelikud ja mitte ülemeelikud suhtlemised on selja taga. Nüüd on jälle asi nii kaugel, et suhtleme iga päev. Aga noh.. mis vahet sel on. Ja nüüd peale suurt hala on löpuks selgus ka majas, et see oligi ainuöige käik, mis ta teha sai. vöi mida ta lihtsalt instinktiivselt tegi...väike komistus tema poolt löi asja käärima.. ja nii see poleks niikuinii enam edasi minna saanud. Nüüd ma saan aru sellest vabaks laskmise ideoloogiast. Ainult et mina olen oma valu juba üleelanud ja noh...ega rohkem pole vist vaja :) mina olen ka asjast vaba :)

Keine Kommentare: