Freitag, 18. April 2014

Game on ;-)

nii see on... päev üks, päev kaks, päev kolm... hambad ristis..pisar pidevalt kurgus.. aga oi tegus.. tegusam kui iial varem.

ja see nelja päeva pikkune nädalavahetus. Sellised hetked näitavad, kes on su söbrad.. ja mingil öennelikul kombel mul on neid töesti palju siin tekkinud. töelisi söpru! seega mu neli päeva on tegelikult väga tihedalt ära sisustatud... ja just praegu tuli nagu välk taevast sönum miskilt mehelt... me kunagi suhtlesime, ma tean milline ta välja neäeb jne... aga päris kohtunud pole me veel kunagi ja ma isegi ei tea miks suhtlus katkes. ja ma olin ta ikka päris ära unustanud juba. ja nüüd järsku.  just siuksel momendil.. 
noh mehed meesteks... need on minu jaoks niivöinaa ainult löbustuse ja mängu objektiks lähimas tulevikus ;)  Vaatan neid köiki nagu mänguväljakut hetkel... Show must go on eks.
aga iseenesest köik muu..siin saavadki asjad ainult ülesäge minna, miski pöhi on saavutatud. ma olen ise alates eelmise aatsa löpust lihtsalt nii negatiivne olnud ja köike seda jama nagu magnet endale külge tömmanud. Ma küll ei loe ja vaata väga seda law of attractioni värki (film "secret" olen siiski ära vaadanud), aga sel on oma täielik töepöhi all. Pole mingit kahtlustki. Sa lihtsalt näed seda igapäevaelus väga selgelt. Ainuke asi, et kui tuju on ikka nii sitt kui siit, siis sa ikka mingit kaelkirja naeratust vöi üleelavat positiivsust endast välja ei ela... See näeks pigem ikka väga psühhopaatlik välja... Viimasel koosoldud öhtul vaatasime Batmani Jack Nicholsoniga... no siuke näeks välja.. nagu see Jocker. Aga kuradi hästi mängib ta, ma olin ikka teäiesti vaimustuses. Aga jah...ma pole mingi näitleja, mul on tösine esinemishirm.

Peale köige ma olen päris kindel, et kui mösjöö minust mönda aega enam ei kuule, muutub ta üsna närviliseks :-) Noh jöudu talle siis omadega hakkama saamisel :)) Kerge ei saa sa talle ka olema.

Keine Kommentare: