Freitag, 11. April 2014

Attakkk

no kui ma midagi ei muuda, siis mul on südamerabandus varsti garanteeritud...vasakul rinnus on juba pikmat aega tuim valu niivöinaa. Aga seal vast pigem jändab kopsupoiss..
 A-ga on taaskord vsjo. Seekord tundub et töesti löplikult.  Vähemalt mulle aitab. Tegelikult vahet pole... igasugu asju vaja veel joonde saada ja parem kah kui mingid muud jandid häirimas pole. Täna löunatasime koos ühe kolleegiga kes just tööreisil Abu Dhabis oli.. väga huvitavat värki rääkis. No see on muidugi siuke vastuoluline linn ja ... keset körbet. Ja araabiamaad mind niivöinaa ei tömba.. Aga möneks ajaks miks mitte? Äkki ma peakski sinna ära pögenema.. meestest on niikuinii kopp ees.. tömbaks selle hölsti endale ülepeakaela ja ongi tipp-topp. Kogu muu maailma eest peidus ja teeniks lihtsalt head raha.  Kuigi seal linnas pole see hölst (rääkimatta suukorvist) sugugi enam eriti suur kohustus naistele. Soe on kah.. 

Aga ma olen lihtsalt nii vihane.. töeliselt vihane. niimoodi et tahaks lihtsalt ekedagi läbi peksta..A-d näiteks.  Ma ei teagi täpselt kelle peale..A sitapea peale muidugi köige rohkem..ja siis enda peale, et ma lasen ennast niimoodi lollitada köikseeaeg. No ikka eriline naiivitar! Olgem nüüd ausad, selle suhte jooksul on olndu kas väga ilusad vöi hunnik möistetamatuid  momente... ja neid teisi on rohkem olnud. Ja kui ma asja kohe sinnapaika ei jäta siis mu pea on järgmiseks aastaks hall... nii et persse köik.. Tagasi turule..vöi tsölibaati (pigem se teine variant)

Homme önneks on vähemalt öhtu sisustatud...


Keine Kommentare: