Dienstag, 1. April 2014

Esmaspäev

No tegelikult oli ju täitsa vahva esmaspäev. Ok tegelt on teisipäev, aga mul alagas nädal täna alles. Päev oligi kuidagi toredam kui tavapärane esmaspäev. See esmaspäev on ikka neetud jant...vähemalt mu jaoks. Absoluutselt igasugu hulluseid juhtub alati. Aga täna oli ore. Ületasin end veits taas... aga ainult enne löunat. Peale löunat vajusin jälle ära ja tööd ei viitsind sugugi enam teha. Üks meeletult tore kolleeg saatis meili ja kutsus löunale. Aga ta on nii öelda kohvi-köögi tuttav, kellega ainult siuksed tüüp-fraasid siiamaani vahetatud. On investor reltions'i alal senior manager ja ajas pigem asju mu bossi-bossiga. Siuke üllatus siis. Homme lähmegi siis koos löunatama. Aga no see seinast seina networking on siin fimras nagu reegel... see on normaalne. Löunatamisel on sellisele asjale vist eriliti kaval lähenemine.. ega siis tööst ei räägita enamasti..no pooleks. Selle järgi pole me firma muidugi mingi tüüpiline saksa firma, no see ongi internatsionaalne... vöi sinna prantsuse suunda. Ega ma puht saksa firmas vist kaua vastu ei peaks ka.  See et tema mind kutsus, on juba meeli ülendav. Inglane.
Pluss täna leidsin postkastist eest ka postkaardi Hispaaniast.. Ma isegi mönda aega ei tuvastanud ära, et kes mulle peaks postkaarti saatma...Hispaaniast!!! Aga röömus olin sellegi poolest, sest nii tore on ikka postkaarti saada! Löpuks tuli selgus majja, mu New Yorgi söber, Kelvin, kes siis mönda aega juba Münchenis pesitseb, saatis siukse armsa postituse. Ilmselt oli mu sünnipevast saati kuidagi aadressi körva taha pannud...No nii armas, et mul pole sönu!
Mösjöö on ka väga armas olnud.

Keine Kommentare: