Donnerstag, 1. Mai 2014

it's a must

40 ja nüüd siis 26. Noh niisama heaoluks. Küproselt toodi vein kaasa ja puha... hm. Elu on naljakas. Kuna siis veel kui mitte praegu, kui mu staatus on siuke niijanaa. 
aga selge see, et see 40 on etem.. ja tundub et sel teemal on mul veel küllaldaselt tegemist! ma ei anna eriti endale aru ja jändan lihtsalt ringi. Mösjööga suhtlen iga päev... ja rohkemgi kui vaja...
Ülehomme lähen pulma... saan oma kauni roosa escada selga tömmata... kuigi pulmad on Alpides ja 1500 m körgusel.. seega vöimalik, et mingid lumejäätmedki on veel maas... aga imeilus kindlasti igate pidi. siin oli täna jälle ca +20 ... seega on nats nadi, kui kuhugile lume kätte lähed...
töö juures on pönevaks läinud taas. elu on tagasi tulnud.. ideed tekivad. elu on lill
Tänu töörahvapühale on täna ka vaba.... hmmmm kuradi unejamad. et kui pole tööd ees, pole vaja ka magada eks. kell on 6:30 und pole mitte raasugi veel... 
emotsioonid? must südametunnistus? närvid...
no viimane ilmselt... :)
mu postkastil on ainult mu perekonnanimi,,,,ja kui keegi külla tuleb, paistavad seda tölgendavat nagu "it's a must" :-DD

Keine Kommentare: