Sonntag, 25. Mai 2014

Motivatsioon

Nii nii ma olen neljapäevast saati sporti teinud. Neljapäeval 30 kraadiga sai taaskord jooksuga alustatud. Mulle need veits ekstreemsemad olukorrad on eriti ahvatlevad. Ja no paras paus oli ka sisse jäänud...sita ilma pärast. Nüüd on vaheldumisi jooksmas ja ujumas käidud.. Täna sai lausa mölemit tehtud..pluss muud sportlikud aktiviteedid mösjööga. Me panime reedel ennem ujuma minekut Nataljaga sihid paika...temal 54...mul 58 ... kuu aja pärast. See aga tähendab et ma pean oma 4 kilo maha raputama kuidagi.. no jant küll. Mösjöö teeb ka rohkem sporti.. see on hea. Järgmine nädal tuleb lühike..kolm päeva. Neljapäev on taaskord mingi kiriklik püha ja seetöttu pole reedel ka tööpäeva. Ega ei viitsi eriti töötada jah ;) Natalja saada mulle sääraseid pilte, nagu siin üleval, muudkui... motivatsiooniks.

Keine Kommentare: