Sonntag, 11. Mai 2014

Re-start

Ootamise magus valu. Vôi noh mis magus see nüüd siis on.. Ma ootan praegu Koreast juba tagasi inimest, kes pole veel sinna maandunudki. Pea 12 tunnine lend... oh ôudu. Mul on juba telefonis Seoul'i aeg ka ekraanil vilksamas. Hetkel on seal kell 3 öösel (siin on 20 öhtu). Kuskil 7 läbi tolle aja järgi peaks ta maanduma. Ja tagasi siia maandub reede ôhtul. Ja nôudis kohe kokkusaamist..eks ma siis löbustan teda, et ta oma jetlag'ga paremini hakkama saaks ja kiirelt taas kohaneks. Mingi kena restoraan vaja nüüd leida. Midagi uut. 
Aga no olgem ausad.. täna siuke heietamine, sest mul oln lihtsalt igav. Sai siuke kategooriline otsus tehtud, et peale siukest aktiivset ja magamatta nädalat, täna ei tee mitte miskit! Isegi sporti mitte, kuigi ilm peale löunat läks ikka päris päikseliseks ära. Ja nüüd ma vaikselt langen juba depressiooni sellest mitte-miskit tegemisest. Ja eks seda môtteainet on ka viimasel ajal nii üsna palju tekitatud. Kuigi ega ma suurt pole sellele energiat raisanud, sest igasugu muude asjadega on aeg ära sisustatud. Nagu näiteks prantsuse keele kursus. Vötsime löpuks asja Nataliaga käsile. Tase on muidugi päris korralik, aga ongi ju parem nii. Ja kuidagi nii vahva on miskit siukest teha...kuigi 18:00 -21:00 peale tööd tundus hirmutav. Aga ainult nii see tundus..aeg läks nagu linnutiivul ja nalja sai nii, et ragises. Ôpetaja on prantslane ja suurt saksa keelt ei räägi.. 
Tegelikult viimased nädalad on kuidagi väga päikselised ja imeilusad olnud... no rahu ei anta ja pônevust jätkub! Aga üldiselt tasub vist edaspidi seda ülemôtlemist vältida.. see need asjad tavaliselt tuksi keerab. Niisama nautida. Töö juures saan aina uusi huvitavaid projekte kaela. Üks ülemustest, kes hetkel on töesti köige operatiivsem tegelane vist,  viskas mulle eelmine nädal mingi ülesandekese kaela, mis oli kiirelt ja adekvaatselt ära lahendada... väike report global executive committee'le lausa. Aga siukse väikse aruandega ja siuksele kuulajaskonnale on seesamune jant, et ta peab väga lühidalt ja väga arusaadavalt kogu poindi lagedale tooma. Lisaks uues formaadis, sest me firmal on nüüd uus formaat - kogu space ja military on kokku kupatatud - Airbus Defence & Space. No ilmselt sain sellega enam vähem kenasti hakkama, sest nüüd ta nöuab juba uusi lahendusi. Järgmine on siis A350 kahe aasta top riskide evolutsiooni aruanne CFO'le. Noh A350 on uusim ja ökonoomseim lennuk, mis meil siin välja on antud. Esimene kunde vist isegi on Finnair. See teema iseenesest on lihtsalt jube pônev! Ja mulle sobib siuke värk, kui on vaja miskit kiiresti valmis kloppida.. muidu ma hakkan niivöinaa uimerdama ja ei tule sealt miskit erilist. 
Sellesse nädalasse mahtus luupainaja kah. Püha müristus, on see ikka jôle asi. 
Järgmine nädal üritan oma kehasse suurema respektiga suhtuda...viimasel ajal olen seda töesti nagu mingit prügikasti kasutanud. 
Reedeks küpsetan rabarberikooki ka! ;-)     
Ja järgmisel nädalal on mu jobu gey töökaaslane puhkusel..lausa kaks nädalat. Oehh kui tore... ta on täitsa lollakas... täielik jobu. Ônneks ma pole ainus, kes seda märganud on. Ainuke, kellega ta paremini läbi saab, on see teine titt, praktikant. Ja koristajad ja muidu siuksed.. Ma lihtsalt ei suuda varjata ka seda sugugi, et ma arvan et ta on lollakas. Muidugi on suhted viisakad... aga üleliia palju ma temaga aega koos ei kipu veetma. Môttetu "mees"... kuigi no ilmselt tema suhtes ta ongi see pigem naisepoolne..

Keine Kommentare: