Dienstag, 20. Mai 2014

mis ma nüüd öelda tahtsingi. Sôjaplaan on vaja kategooriliselt ellu viia...ma kaon lihtsalt ära.. mitte et ma pean ära kaduam... ma töesti kaon ära... möne inimese jaoks. Tegemist ju küllalt--- Täna läksin mösjööga ujumise asemel hoopiski biergartenisse...kuna ilm oli nii kaunis! Aga ta ajas mind närvi... hiljem ajas...hilluks.. kuradi hormoonid. Aga üldjuhul ajas ta mind närvi. Ega ma teda mönda aega enam näha ei taha. Täna oli teemaks usaldus.... ta tundub selles suhtes ka üsna minuga ühte meel olevat. See slleks... Homme teen home offisi..mingeid koosolekuid pole...11-13 on löuna-paus palkonil ja pruunistumas! ja siis jooksma ;)
ja kunagi on prantsuse keel ka.. Ma pean pisut söömise-reziimi kehakaaluga ja muu jamaga pisut piiri pidama... Jajah ma tean, et ega kehakaal inimessest inimest ei tee. Aga ma lihtsalt tunnen end sada-korda kindlamalt, kui asi on vormis...Ja enesekindlamalt ja seega ka eneseteadlikumalt...asi lisab vürtsi....rääkige mis tahate.
Ja köik mu neetud rasedad söbrannad! Ma olen igavesti kade te peale!!! Ja et ma siukseid uudiseid küla pealt kuulma pean! Nojah ilus uudis on ilus uudis..mida muud. Aga ma hakkan testima...piire tundlatega tuikama-tunnetama. Mida ma siin ärplen nii mötetult kogu see aeg :-D
Aga kui minna ürg-tasandile....... siis ma tahan ka lihtsalt rase olle... tahan kogu seda loomaliku jöledust läbi teha (vist)... ega sellista asja ei hirmuta ükski anu saagimilapsesaamiseöuduse pajatused ka enam eemale...
Samas
Üksi ma ei viitsi ka peast rasedaks minna ;)

Keine Kommentare: