Samstag, 31. Mai 2014

Skinny jeans

Ma hullutasin eile oma meest vahelduse möttes teksade ja lihtsa t-särgiga.. ja oi kuidas piidles, silmanurgast ju nägin. no eks teksa oli ikka üsna liibuv ka, t-särk samamoodi. Aga igasugu kleidikestele ja seelikutele vahele siis siuke kraam ja oi kuidas möjub :-DD Oh neid mehepoegi. Lisaks tuleb varsti puhkuseplaanid paika saada... Ta nagu mainis jälle seda augustikuist plaani Vahemere ääres, kus tal kogu pere sii koos on.. ei tea kas dziinide pärast tekkis siuke öhin jälle vöi? No igatsahes ma pean nüüd paari äevaga slgusel jöudma, kas ma siukest asja ikka taha ette vötta... ikkagi kogu pere :-S No hea prantsuse keele praktika oleks muidugi. Aga jah... praegu need asjad. Ma ikka isuke köikuv ja kategooriline. Ja hoian siin teisi mehi soojas. Jama ainult selles, et ma vöin kole spontaanselt, hetke vihahoos vöi ajendil,  kole kategoorilisis otsuseid teha, mida siis hiljem kahetsen. Praegu mul siin itaallane ja see hull löuanmaalane jälle ridva otsas...
Haa lisaks köigele sain endale ratta! Siuke üsna aegunud, aga äge retro ja roosa linnaratas. Täpselt minu jaosk. Pidurid suurt ei taha töötada ainult ja noh tolmust vaja puhtaks nühkida. Mul siin üks söber ka rattameister, viin ta juurde ehk väikseks ülevaatuseks.
Mul tuli keeksi isu järsku peale, homme küpsetan endale! Viimati söin keeksi Buenos Aireses Santiagoga... peale kuuma argentiina ööd.. küsis mis ma hommikusöögiks tahan ja ladus kogu vöimalused lauale. Ma eelistasin keeksi... tuli välja et see oli mingi jôulukeeks :-)) Eks selle keeksi teemaga sai seal veel korralikult nalja.. 

Keine Kommentare: