Freitag, 23. Mai 2014

Pôrsas

Einoh naljakas, et mul purjuspeaga nii suur lapse isu peale tuli. Eks see oli ilmselt toredatest uudistest ka tulenev. Söbrannad rebivad üksteisevöidu rasedaks jääda..Hetkel mu emotsioonid/mötted küll selles suunas ei lähe. Pigem palju pragmaatilisemad. Ja pisut ehk liiga tülpinud.. nüüd olen mina see, kellel kogu asi mötetu tundub. Ja selle eemale hoidmisega on ka nii, et vähemalt mösjöö tunnetab selle kohe ära, ja on siis ise nagu kleepekas. Aga ma olen hetkel töepoolest tülpinud ja mingit tulevikku asjas eriti ei näe.. ja teda ei taha ka mönda aega näha. Einoh...  huvitav kust see siis nüüd tuli... ma ikka muidu keel ripakil selle
prantslase järgi.. Pealegi hurmas ta mind reedel ja laupäeval ikka päris korralikult.. Nujah, aga praegu vöib ta minu pärast olematta ka olla..
Töö tülpimus on ka... see on siuke up and down. Hetkel on siuke laadnam hetk, aga mulle on stressi ja pinget vaja!
Endast on ka hetkel taaskord kopp väga ees... südame ajan endal pahaks..ja rasv ripub ka igalt poolt välja..

Imelik, päris mitu söbrannat kutsuvad mind viimasel ajal seakesesk... ma ei tea küll, et ma viimasel ajal mingite suuremate sigadustega hakkama oleks saanud... hmmm

Keine Kommentare: