Freitag, 2. Mai 2014

Karupoeg Puhh

hmm.. ja kus on 36? näiteks...nojah mul üksköik. mis see mind enam puudutab. mul vaja ülehomseks kleit leida! on küll üks merineitsi kleit ja see roosa escada... aga ma ei tea.. escada muidugi toob need kurvid, mida mul pakkuda on eriti kenasti esile ;) 

ja maskuliinsema poolega on hetkel köige öigem aeg paus teha :-))  no töepoolest. ma segadushetkedel lähen ise ikka nii segaseks kätte ära ja testin piire.. 
no armas, et nii palju vöimalusi kohe on.... puhtalt lihtsakoelisi mida muud eks. no jumal tänatud ka... suuri tundeid pole möneks ajaks vaja enam... mösjöö kiimleb ka.. ja annab´aru igast oma käigust.. häääh? ags noh. selle pausiga ongi see jama...siis on köik karupojad nagu kleebitud mee küljes kinni... no minuti pealt. eks vaja rohkem kindlameelsust siis.... ega ma ennem ei saa ka mida tahan eks,, :-)) eks näis mis jalgpallur järgmisena ette vötab... vöi siis mösjöö..huvitab mis ta teeks kui ma päris ära kaoks??? mis mul vahepeal plaanis oli.....
muidu ma siin vaatan kodumaised seriaale ja no möni naine on ikka töeline pärl...no naised üldse on... v.a. soome v.ö. üle keskea saksa naised ehk.. aga päris palju on neid päris erilisi.. no mönelt ei saa üldse pilku pealt. isegi mina veendund hetero eks. nagu see siin. vöi siis marika korolev.vöi ülle lichtfeldt...vöi siis mu poola söbranna natalja. lisaks et ta nii kaunis on, on ta muidugi karastatud ja intelligntne... ehk selle karastatuse pärast me nii hästi läbi saame ka. aga ta on ikka siuke et kui ma mees oleks, ma paneks ta lihtsalt nahka. ja nalja saab temaga ikka kövasti...pohhuistid nagu me mölemad oleme..
ja kell on 5 hommikul..aga jzhhei, tänu töörahva pühale on homme ka vaba! eks siis teen viimsed ettevalmistused pulmadesse minekuks homme.. ja üritan magada. magamisega on ikka siuksed jamad et jube. silmaalused sinised..  Aga ehk ongi parem, hoiavadki köik mehepojad rohkem eemale :-)))

Keine Kommentare: