Montag, 19. Mai 2014

einohhh... mida paganat ma nende unenägudega peale pean hakkama... üks kahest, kas nad on lihtsalt jubedad, vöi siis ... sürrid. Täna veetsin väga meelelise öö ühe oma ülemusega koos. No ja ta ei näe just halb välja. Eks see köik ole seepärast, et ma temaga hetkel ülitihedalt koostööd teen... Aga no täna oli küll veits jant temaga oma tund aega koos istuda. No see unenägu oli lihtsalt kuidagi kole eluline jälle... kirge  järkus nii et ragises :)) no raibe küll.. Ma peaks hullumajja kasima oma unenägude pärast... mainiakaalsed unenäo-häired...

Aga mul just valmis sôjaplaan! Mitte ülemuse suhtes...ta on önnelikus abielus...ja noh ikka omajagu vanem kui ma kah. Eks teen ma köik jamad ja vead isepead läbi, aga et töökaaslastega sebima hakaka, no seal on mingi raud-puur-trelll ees... see on ikka absoluutselt no-go. plaan on ikka möne muu lontruse suhtes..ja tulevase karjääri suhtes. no see viimane vaja tegelt veel läbimötlemist ...ja veel kuidas.

hakkasin siin statistikale mötlema...ei tea palju naissoost enesetappe on pms ajal sooritatud.. täielik psühhoterror see kuradima hormoonide jama.  


Keine Kommentare: