Donnerstag, 29. Mai 2014

ei noh ma olen viimased päevad tubli olnud...vähe söönud...noh ikkagi shokolaadi ka, ega ma siis endale miskit keelama ei hakka. aga eks need kogused ja öhtused söömised need kurjajuured ole. sporti olen ka teinud... oejah see on ikka väärt asi. Aga üldiselt ma ei jöua järgmist kaalumist ära oodata. Tunne on küll kergem ^_^
Esmaspäeval oli üks intsident ka... hakkasin oma kuuma jalgpalluriga (no tegelt ta jalgpallur pole, töötab kindlustuses üldse, Allianz. aga näeb välja täpselt nagu miski portugali jalgpalli staar ;) ) chattima.. Tema minuga enam ühendust polnud vötma, ja siis ma testisin, et mida kuradit. Samas no eks mu telefon jantis ka siin vahepeal.  No igastahes vastas ka kohe, ja järgmine küsimus oli juba, et kas ma kokku saada ei tahaks. Ütlesin, et nojah miks mitte, aga kunagi nädalalöpus. Seda vastust ta eiras ja pakkus kohe jalamid välja. Kell oli 22:30 kuskil ja esmaspäeval. tema mainis ainult, et unexpected is always good... ja umbes 20 mintsa pärast röökis mu uksekell. Ta elab teises linnajaos ja ma ei teagi kuidas ta end kohale vedas. Igastahes esmaspäeviti ma eriti külalislhke pole ja eriti veel siukste sihikindlate teemade puhul. Ust ei avanud ja telefoni lülitasin ka välja... mängisin et magan-. Nati veel täristas seal ukse taga ja siis lasi jalga. Järgmine hommik saatsin sönumi, et ta on hull. Mötlesin ja lootsin, et nüüd on rahu majas, et mehel mingigi uhkus on ikka löödud vöi nii... aga tundub et vist mitte. Hullud need löunamaa mehed... Aga kui mul siin asjad jälle käärima hakkavad, miks ka mitte eks ;)   

Keine Kommentare: