Sonntag, 21. September 2014


ai kurja, jälle mängin tulega. Mitte, et mul igav poleks. Lihtsalt niisama. Geenides vist. Ega ma iga tulega ka ei mängi ja pidevalt. Tihtilugu plätserdan tundmatus kohas vette ka. Ôhus meeldib mulle üldjuhul ka...igasugu lennukid, mida suuremad ja kurjemad, seda parem. Aga see tuleb vist tähemärgist, ma olevat ôhu tüüp.
No igastahes.... see nädal tuleb korralikult tööd teha.
Järgmine nädal tuleb köike muud kui igav! Pöhimötteliselt viimane nädal ja igasugu handover jant. Ma nimelt ei anna oma tööülesundeid ühele inimesel üle, neid on ikka päris hunnik. Lisaks muu värk...
Ja ikka trügivad igasugu dilemmad ligidale... farmaatsia vöi söjalennukid. A arvates on farmaatsia on palju tulusam bisness. selge see, seal liiguvad korralikud rahad... aga puht emotsionaalselt mind tömbavad pigem lennukid kui mingi farmaatsia ja haiguste ja biloogia vöi ma ei tea millega tegelev konsern..... kuigi farmaatsia on töepoolest püsiv bisness, ei köiguta neid kriisid ega miskit. Iseenesest on armas see töik, et sellised vöimalused ilma lillei liigutamatta lihtsalt külje alla hiilivad.

Keine Kommentare: