Donnerstag, 25. September 2014

ups

mind vôiks küll südamerahus vôlla tômmata.. ilmaigasugu kahtluseta. ega mul muud tarka polegi öelda. Oktoberfestil sai tiir tehtud eesti meestega ja nende itaallastest ja sakslastest kolleegidega. Tuli välja, et mingi paariaasta tagune ôdus tutvus Eestist on järsku töökaaslastega Münchenis käimas. Ja igavene kammajaa läks lahti. ma isegi ei viitsi sellest kirjutada.
Samaegselt koputan vahelduva eduga A südametunnistusele, et tal pole terve nädal minu jaoks aega olnud. Nagu mul endal seda aega oleks olnud eks... Aga noh, mängime märtrit ikka ;-) Tal on hiinlased platsis ja vaja nendega vist tegeleda. Mul endal on terve nädal üks trall olnud.
Aga täna ta hôiskas, sai jälle ametikôrgendust ja on nüüd igavesti kôva mees juba vististi. Tubli poiss, mulle siuksed hagijad meeldivad.
Minul endal on teenistuse suhtes lihtsalt väike eksperiment käsil. Niisama enda lôbuks....
Luupainajad käivad kallal jälle.

Keine Kommentare: