Mittwoch, 3. September 2014

täna käisin jooksu-söbraga jooksmas....küllalt olin seda asja edasi lükanud. nüüd ta töi igasugu uusi sportimisvariante lagedale. laupäeval näiteks on mingi takistusjooks  - kolm tundi treeningut. no ilmselt ongi asi selles, et sa koguaeg ei jookse vaid teed seal vahepeal teisi harjutusi ja siis ronid mönest suuremst tökkest üle jne. Iseenesest üldse mitte paha möte. Ta toob ja viib mu ära, see koht on veits linnast väljas.
Aga see pidev aevastamine hakkas mind ikka veits vaevama...äkki mul areneb väike allergia millegi suhtes... ma küll veel ei tea mille, see peab ilmselt pidevalt mu ümbruses olema. Tolmu? Iseenda?
Aga noh aevastamine mulle iseenesest meeldib. Homme peaks lepingu läbirääkimistega kuidagi toime tulema.. aga kuramus, ma ei tea üleüldse oma turuväärust. Üks on selge, et summa peab suurenema, mis mötet köigel muidu oleks.