Sonntag, 28. September 2014

pildid

see pilt on mul vaja kuidagi seina saada.. nagu köik teised pildid.  mul muudkui koguneb neid juurde. Mösjöö töi ka peale puhkust mingi kohaliku lôuna prantsusmaa kunstniku kätetööd kaasa.
Aga no üldjuhul on nii, et täna kukkus hoolimatta imekaunist päikselisest ilmast kogu maailma raskus ölgadele ja kaela.. ilma igasugu pöhjusetta. lihtsalt on palju juhtunud viimasel ajal..ja kes selle raskuse kaas-kannatajad on? ikka need köige lähedasemad.. A mängis täna golfi..nagu ta köik need viimased pühapäevad teinud on. Ja nii ma jälle vinguma kippusin. Öigemini mainisin lihtsalt fakti, et ma otsin endale parajasti nädalavahetuse hobi, et ei peaks pühapäeviti niiviisi igavlema ja üksi olema. Vöttis veits tösiselt vist.  See ei tähenda et ma hobi otsimisega edasi ei tegele... Kuigi ta pakkus suusatamise välja...varsti hakkab hooaeg.  See on üks tema talvine hobi, milles ma ei ole viitsind kaasa lüüa. Samas alpid on siit ju kiviviske kaugusel. Mis iganes... ma isegi ei tea mida töesti ette vötta..köik need tema hobid, golf, tennis, suusatamine... tal on lihtsalt nii körge tase neis juba, et kui ma tahaks seltsi lüüa, see oleks üksteise närvi  ajamine puhtalt. Ja ega ta pole eriti kannatlik mees. Ma ise olen veelgi vähem.. Nii et.... vaatab

Keine Kommentare: