Samstag, 17. Januar 2015

hullumeelsus

mingi hullus on lahti läinud... meeletu rahutus. Neljap. käisin peol ja skoorisin kauneimaid... aga liiga noored. Reede tööl purjus peaga oli muidugi jama. No purjus ma polnd, aga maailm ikka väga stabiilne ei tundunud. Eile löpetasin shiki peo A voodis. Sai vist i-le punkt pandud. Kuigi ma tean, et see teema mösjööga läbi kindlasti veel pole. Aga minu jaoks sai see punkt pandud ;)
Täna tegelen jalgpalluriga. ..... Pönev ;)
Haah... kui juba siuksele teemale läks. Mis siis vahepeal toimunud on. Eestis esimesel päeval kuskil Tallinas Sauna tänaval pidutsedes löi mulle üks väga kaunis ja äge tüdruk külge.. UK-st. Tundub et mitte ainult poissmehed tulevad kaunisse Eestisse krabama. No ta oli töesti ilus ja lahe... köik mehed baaris ajasid talle ligi. aga mis teha eks. Küsis veel mu söbrannalt, sel ajal kui ma eemal olin, et kas ta mind tantsima vöib vötta..inglaste kohatine viisakus?
Nojah.. Kaks seika oli aasvahetuse reisil. Esimesel ööl suunas Stockholmi  sain ühe Ahvenamaa meremehega tuttavaks. Ilus mees ..aga vana. Kuskil 40-50ndates. Löppes see seik sellega, et peod ja baarid sai läbi käidud ja siis läksime ta kajutisse. No ma magama veel ei viitsind minna ja lahe oli selle meremehega  lihtsalt juttu puhuda. Kajutis juhtus aga nii, et ma tahtsin ennast wc veits värskendada...jube kui kitsad need seal küll on :-O Tagasi tulles vaatas mind vastu ihualasti meremees.  Hm... pakkus igasugu pakkumisi. Aga no lasin üsna pea jalga sealt. Aastavahetus ei läind sugugi igavamalt. Jälle üks rootslane... Kes tihtilugu unustas end ära ja pudistas minuga järjepidevalt  rootsi keeles rääkida. Huvitav mees.. väga palju laeval olevaid rootslasi käisid ta juures tervitamas ja ... kohati ka kommenteerimas. Üks naine näiteks mainis, et broo värk... minule suunates.  Nojah broo muidugist .Ja kui ma küsisin, et kes need köik on???  mainis et tal pole örna aimugi.
 No tegelt see aastavahetuse pidu oli töesti väga vinge. Meil oma noore 18 aastase öega (pisike sai nüüd eila 19seks) sai ikka päris palju nalja. Korraks tekkis konflikt, kui ta hakkas mu "pensjoni eas" tekkinud söpru arvustama ja mina tema kollanokkasid.. Jeerum köik 20ndates aastates laeval tegid mu pisiöewle silma. Jube lugu. Aga önneks tal pole probleeme mingi enesehinnnguga, ja teab päris hästi kellele üldse tähelepanu pöörata ja kuidas. aga meie -- paras paar...möni mees komistas posti otsa meid jälgima jäädes. Ei noh, selle plikaga hakkab veel nalja saama! Sügise poole on meil hispaania reis jälle plaanis, ja tegelt üritaks teda suveks siia münchenisse ka meelitada.
Aga nüüd peaks väikse beauty sleepi tegeme, enne kui jalgpallur kohale ilmutab.



Keine Kommentare: