Donnerstag, 29. Januar 2015

njah.. vahepeal oli sünnipäev. Sel aastal pole nagu viitsimist midagi teha...Mul ülemusega ühel päeval, seega kollektiivile midagi korraldame, aga alles ülejärgmisel nädalal. Siukses korporatiivis pole lihtsalt nii lihtne mingit sobivat aega leida, mis köiile sobiks. Kombeks on korraldada miskit brunchi taolist, aga bayeri traditsioonis siis...weisswurst, süsse sanft,  prezel. Teen igastahes kooki ka...kuigi ega see siukse hommikusöögi juurde ei sobi. Aga seda vöib siis päeva jooksul mekkida...
Muidu ma olen töeliselt magamatta... üleeile öösel läksin kell 23 magama ja veits peale 00 ärkasin üles, sest tundus et kuulsin äratuskella...kasisin hambaid pesema..ja kunagi siis vaatasin kella ka önneks.
Meestel on miskit viga. Jalgpallur surub külje alla, see kuramuse mees tänavalt ajab närvi, kuigi ma olen temaga päris öel ja ülbe ja üleolev.. Mingi uus tutvus, brasiillane,  kellele ma eelmine nädalavahetusel austraalia baaris ikka ilmselt olin lahkelt oma numbri edastanud tahab homme kokku saada. Saame ka, iseasi kas ma ta ära tunnen. Söber Berliinist, kunagine koolivend. Kamandab Berliini külla. Mingi söber Frankfurdist, ajab intensiivselt keelt körva. Pluss muidugi mösjöö, kes on hetkel Prantsuse alpides suusatamas... köik litsuvad ligi, nii kuis keegi suudab. No tore.. ikka hea kuulda igasugu meelitusi ja pakkumisis ja keelitusi... aga hetkel pole eriti viitsimist.Sünnipäeva-väike-deprekas? ainuke kelle ees rohkem respekti on, on muidugi mösjöö.. aga ta on liiga vana ja lahutatud mees. Pole viitsimist temaga ka enam jännata. Eelistaks ikka kedagi, kes alimente maksma ei pea eks. Karm teema see siin Saksamaal. Edu talle, tehku jah karjääri...egas muud ei jää vist ülegi siukses olukorras :D

Keine Kommentare: