Mittwoch, 21. Januar 2015

Vaata aga vaata

Nojah seda ma kartsin...A kutsus eile ôhtusöögile. Ütlesin ära... pikad päevad on viimsel ajal ja uni on taaskord väga närune. Hea kui 3 tundi jutti magan, siis hakkab uni ära kaduma. See pole loodusseadustega üldse kooskölas...unerütm käib ju ikka päikese järgi. Talvel suurem unevajadus, suvel väiksem. Mul on miskit totaalselt paigast ära. Eestis küll magasin enamasti jube kaua ja ühtejutti. Ja see kuradi söjaväe distsipliin närib närvi... 5:45 hiljemalt  üles...kell 19 saan alles koju vöi linnas muid asju ajama.
Igastahes sattus teine paanikasse, et ta on alles kolme nädala pärast tagasi. Noh...3 siis 3, mina end liigutada enam ei viitsind. Löpuks arvas siiski, et oma kahe reisi, Prantsusmaa ja USA,  vahepeal vast leiab aega. No vaatab. Prantsusmaa on suusareis..neil  prantslastest söpradega see vana traditsioon, lahe mu meelest... Igal aastal. Ja siis tööreis USA'sse..Apple teema. Peale suusapuhkust oleks muidugi huvitav teda näha... nädal aega mägesid teeb imet.  peale USA't enam ei huvita. See tööstress on ta nii alla neelanud et kole. Veits kahju. Kuigi ma olen näinud, kuidas ta asju juhib, ja vähemalt näiliselt saab ta sellega väga kergeölgselt hakkama..ja hästi! aga vastutus on vastutus.  Ja ju tal mingid muud jamad sees möllavad. Kahju... aga teab kas mina teda aidata saan... vöi öigemini tahan? ta mulle küllalt haiget teinud. Ja kogu see teema on veits nagu ära-näljutatudniikuinii. Nii et ma loodan, et ma temast enam juttu ei pea tegema. Hetkel panen küll röhku pigem mujale...aga eks räägin siis kui öige aeg ;)

ahaha ja see tänavatuttav helistab mulle iga hommik ja öhtu ja on nördind et ma temaga täna kokku ei saanud, nagu lubasin.  Sest tema plaanid olid siuksed, et nädala sees saame kokku, öpime teineteist tundma. Ja siis nädalavahetus öpime teineteist veel paremini tundma. novot siis. korralik plaanimajandus ju.


Keine Kommentare: