Sonntag, 18. Januar 2015

Huuh

mu hullumeelne nädalavahetus hakkab löpule jöudma.. Ise ka eriti ei usu hetkel, mille köigega hakkama sain. Mees tänavalt helistas ja palus deidile  .. Princeton oli vist nimi. Mitte sakslane ühesönaga. Jalgpallur hurmab järjest intensiivsemalt :)) Aga praegu olen tösiselt läbi omadega. Terve päev pikali suutsin ainult olla. Järgmine nädal vöib mu pärast sama segane tulla, aga törts tervislikum. Neljapäeval alustan ilmselt trenniga. Ja alkoholist vöiks ikka nädala sees käpad eemale hoida eks.
Samas vaja veel möned plaanid paika saada.. ma ei tea kas ma siin mainisin, aga vöitsin aastavahetuse kruiisil lisaks igasugu parfüümidele uued piletid ja need vaja vist märtsi löpuks ära kasutada. Peab mötlema, mis  nendega teen. Kuna kruiis oli igavesti vinge, siis tahaks muidugi korrata.

Sünnipäeva suhtes peaks ka miskit vist tegema ikka... siin möni küsib juba..

Keine Kommentare: