Samstag, 9. Mai 2015

Lemmik

mul on uus lemmikloom. Ma üldse ei saa aru, miks meil neid pesukarusid siin ringi ei sibli? Kliima peaks ju ok olema? Ei tea kas saaks endale osta siukes? Ma tean et koerte eest siin saksas peab makse maksma ja nad peavad linnavalituses registreeritud olema. Ja kui kalasid tahad osta, siis sul peab super suur akvaarium ette näidata olema... muidu ei saa. Mu kolleeg prantslanna üritas, aga on ikka kalatu..sest seda ülisuurt akvaariumi tal polnud.  Mötles et vötab siis roti. Mina vötaks pigem siili... aga noh igaühe enda asi.
A on armas.... igavene siga. aga armas...
selle väikse sea vastu poleks mul ka miskit koduloomana.. on mingid minisead olemas ju.

Ahjaa eile panime ölleaias nädalale punkti peale... ilm oli ilus, ölu maitses hästi ;) a ise kah

Keine Kommentare: