Dienstag, 5. Mai 2015

nonii. üks vana kolleeg vöttis ühendust... muidugi mu vana Boss ka vahepeal... aga tal vist isegi Veits teised huvid. ja nüüd sai vahel veel Firma all joostud. aga jah kolleeg uuris kuidas uuel töökohal läheb ja kas mu uued kolleegid sama toredad, vöi igatsen neid :))) nojah....ma ei igatse ühtki asja vana töökoha puhul paraku. no ikka töesti mitte midagi!!!! vöibolla ainult seda, et eurofighterid akna taga test-lende enam ei tee. Aga noh, ega see oli lihtsalt löbustus. ega mul seda praeguse körval töepoolest vaja ei lähe. Köik on nii plju parem hetkel...eriti see et ma enam  enne kuut ärkama ei pea. Ja neist setodest ma ka puudust ei tunne....aboluutselt mitte... Hetkel kolleegid on töesti ägedad! Ja räägivad saksa keelt! Mitte mingit kuradi metsikut murrakut.  Pariisi omadega tekkib ka aina parem suhe.
Ainuke hea harjumus mis selle eelmise töö söjaväe distsipliinist oli see, et ma panen Oma riided öhtul valmis. Toona ma suurt triikima ei pidand...nüüd jälle pean. Köik saab öhtul knasti Ära triigitud ja vamis pandud.

Keine Kommentare: