Sonntag, 3. Mai 2015

Pikk nädalavahetus

no nüüd see pikk nv läbi. läks üsna emotsionaalselt ja tihedalt. Neljapäeval väike after-work drink kalli poolakast söbrannaga, kes järgmisel nädalal Poola tagasi kolib. kinkis mille joogamatti :)))   ja restoraani tuur mösjööga. Väga maitsev öhtu oli... :)
Reedel sadas terve päev vihma ja sobiski... ei tahtnd vahelduseks midagi teha. Laupäeval löunaks kohvi-kook raseda söbrannaga. Siis väike jooks ja maskid-kreemid-värgid. Öhtul ühte mu lemmik itaalia restoran baari, mille ma neljapäeval avastasin ja kole meeldima hakkas.Ühe berliinlasest söbrannaga ja ta kutt tuli ka hiljem. Päeval suutsin veel A-le draama korraldada. No hormoonid kurat. Aga ütlesin välja, mida öelda tahtsin ja see on hea. Pühapäeval joogid ühe söbrannaga iiri pubis ja siis paari söbraga restoranituur jälle. Kuna nii vihmane ja vesine ilm oli siis ma ise nörkesin ja kutsusin A ka platsi. Tuli muidugi...üritab teine... see on hea! Aga noh..Naine! Nörkus on su nimi!!! Aga omaette ma elasin jälle seda draamat, mida ma ise korraldasin nii läbi, et pooled närvilöpme on jälle oma kahjustuse saanud.
Järgmine nädal tuleb detox... hakkan oma tervise ja kilpkonnaga jälle tegelema. ostsin neljapäeval kogematta kookoseöli.... ja tundub et see on ikka mingi imerohi nii sise-kui välispidiselt! Tegin juba aktiivselt algust sellega.
Jooks tuleb ka jälle plaani öhtuteks. Teisipäeval lubab 28 kraadi.

Ahjaa...reedel juhtusin ka uue Eesti (panin just kogematta t asemel l-i. Nii lihtsalt saabki meie Vabariiki Eesli Vabariigiks tituleerid :-O) seriaali Restart peale. Midagi proffessionaalset jälle. Pole küll uurind, aga kas pole samad tegijad mis Pahades tüdrukutes? Käekiri tundub küll väga sanaselt hea. Need mehed vöiks küll ilma teha. Lithtsalt seriaalide puhul on tähtis züzsee, öiged näitlejad´, kuidas sa need nätljad töötama paned ja siis muidugi kunstiline-kaadriline pool. Ja selle seriaali puhul on jälle andekate inimesteg tegemist. Häbi mulle, ma pole isegi järgi vaadand, et kes...kohe vaatan.
On siukseid naljakaid liba-värke tekkind nagu Keeris..kus head näitlejad pandud s...lt  mängima jn. Ja üldse näitlejate valik...andke andeks. Ja teemad ja karakterid ka muidugi mingist krimi sarjast maha kopeeritud... sisseostetud kraam?

Keine Kommentare: