Freitag, 29. Mai 2015

Sünnipäev

 No sünnipäev oli ju tegelt täpselt 4 kuud tagasi...aga eile sain veel ühe hilined kingituse. Nimelt üks söbrants, kes selle kokku saamisel alati koju unustand oli, önnestus selle eila löpuks kaasa vötta. Eks me niikuinii kuus korra vast kohtumegi. Ja mingit kingitust ma üdse ei oodanudki ju!
Aga noh....  mis mul saakski selle vastu olla maikuus veel kingitusi saada :)))
Puhkuse Idee vötab öhkörne aga juba konkreetsemat kuju kui lihtsalt mingi udu. Rääkisin üleeile A-ga. Tema arvas et ma peaks oktoobri asemel novembris paar nädalat vötma. Siin veel Oktoberfest ja ilm vöib ka veel täitsa ok olla...aga November on aasta jubedaim kuu. On ka muidgi. Mu meelest on ainukesed inimesed kes novembri välja kannatavad ilma sügavamasse depressiooni langematta ainut need, kellel on novembris sünnipäev. Kas mitte maarahva kalendris pole sel nimetuseks surma-kuu? Loodus sureb välja ja närbub. aeg läheb pimedaks ja poriseks. Jöulud ja lumi ka veel kaugel. Vastik. Aga  A möte on hea. Lisaks pakkusin talle välja variante....ta kui plju rohkem reisinud ja ilma näinud.  Euroopas ehk ainult Hispaania Sevilla kant. Löuna Ameerika. Aga Sevilla suhtes arvas ta, et ilm oleks ehk hea, aga kuidagi mötetu linna puhkus... rand veits kaugemal. Löuna-Ameerikasse kaheks nädalaks ei lähe, see on liiga väik aeg. Öige...olin ju 2 nädalat Argentiinas ja ega rohkemaks kui Buenos Aires ja Urugai aega ei jäänudki. Aga avastada oleks jube palju, kui juba seal kandis oled. Pakkus välja Kariibiku. Nooo Kariibik on alati mu jaoks attraktiivselt köland. Ta ise on mingid aastad lapsepölves seal isegi eland. Ilm on hea, taifuuni periood pole. Sport ja rand ja puhkus ning ei tunne, et Peaks tingimata metsikult ringi söitma. Küsisin väga ettevaatlikult, et kas ta tuleks kaasa...ütles et tuleks küll :) Päris julge... ma ei kujuta ette kuidas ta üldse töö suhtes puhkuse saaks vötta. Aga no kui vaja siis peab ju eks ;)
Eilane söbranna on Kariibidel korralikult puhanu, ta ex on sealt pärit. ja teab neid saari päris hästi. Täna saatis mulle juba päris korraliku info, et kuhu ja mis ja soovitused ja lingid. Olgem ausad, ma ei teadnud neist saartest peale selle et seal kunagi vist piraadid tegutsesid tuhkagi. Asi vötab ilmet.
Töö on jube pingeline ja oodatakse kole palju. Aga see ongi ju just see mida otsisin. Ma öpin siin nädalaga rohkem, kui selles vahepealses töökohas poole aastaga.
Homme on brunch paari eest tüdrukuga. Kohvik on tore....aga tegid kuidagi kokkuleppeliselt reserveeringu kella 9ks????????? Issand küll... ma ikka veel tige. Laupäeval kella 9ks välja kasida. No ausöna lambakari, muud ei oska öelda. Kella 10ks vöi hilisemaks oli köik juba kinni selle pärast. Ma ise vaatasin juba teisi kohvikuid, nagu neid siin vähe on. No ausöna... vaateväljad, suhtumised ja mötlemismallid on ikka teise kanti. Aga noh....ühine on see eesti keel ja huumor..... 


Mul on tunne, et see eelmise postituse pilt on ka just Kariibidelt.....ju siis Nina aístis miskit.


Kael valutab....kilpkonn vist kohaneb hormoonide tulvaga... Peaasi et siukest lollust ei juhtuks nagu ühel tuttaval, et kilpnäärme alatalitus puhul hakkas tablette vötma ja siis kujunes asi ületalituseks. ....mis on vist veelgi hullem kui alatalitus.

Ja A-ga oleme mölemad korralikult armunud..mis on muutunud? Ma lihtsalt ütlen kohe välja mis mötlen ja kui miskit häirib... Ja tema? Ei vöta tööd enam nii tösiselt ja vötab rohkem aega enda jaoks ja meie jaoks.

Keine Kommentare: