Dienstag, 19. Mai 2015

watt?

Täna oli siuke veider päev. Eile öhtul 25 kraadi ja täna ainult vihm ja hall ja vastik. Arst näitas eile ka säravaid tulemusi. Olukord on ikka kuu aja jooksul välgukiirusel parenenud.
Aga täna olin väsind ärkamisest saati juba. Näägutasin whatsappi kaudu A-ga...lööpisin. Ise omaette muiates küll. Lihtsalt tundsn löbu inimestele närvidele käimisest... ilma ennast eriti närvi ajamatta :) Aga ei teagi kas ta sai aru, vöi vöttis tösiselt. Igasahes Lubas neljapäevaks miskit väga head kokata. Töö juures oli Veits stress...see nädal üldse igasugu koosolekud juhtkonnaga ja suur Chef Pariisis on ka homme kohal. Täna läks kuidagi peaaegu nugade peale chefiga. Aga no see selleks Siuksed asjad kuuluvad asja juurde. Ja mulle see pigem meeldib. Uus teema lihtsalt, pidin uuele asset managerile ja brokerile väärtushinngu andma... möhh.
 
Oli plaan eesti tüdruktega eurovisiooni poolfinaali vaadata, Aga
peale 10 tunnist körgpinget Veits läbi ja ei kippund eurovisiooni juurde. Poolfinaal ju niikuinii ebahuvitav. Vihma ka sadas. Eesti laul mulle meedib, meeldejääv laul, ilusad inimesed..no Video on küll sitt, aga see selleks. laval on nad kaunid.
Samas YouTube viskab mulle siin igasugu teisi kanditaate ette ja köik on head...Norra,  Roosi. Ok mulle tänaseks sest jandist aitab. Eks kuulan uudistest mis sai. Pöidlaid hoian igastahes!
 

Keine Kommentare: