Samstag, 24. Oktober 2015

Action! Re-Action!

kuigi ma olen omadega täitsa läbi  igasugu ôhtuste-öiste aktiviteetide tôttu. Köha-nohu kah. Peab siiski mainima, üdinisti ennast ma ju ka reostanud pole. Söön ma ikkagi jôle tervislikult (porgand-brokoli-löhe...siukses stiilis) ja üsna vähe. Lisaks topin seda linaseemnepuru ka igalepoole söögi sisse ja linaseemneöli rüüpan ka igal hommikul. Hommikusöögiks ongi mul kohvi, värskelt pressitud apelsinimahl ja linaseemneöli. Sidruniveega alustan iseenesest kogu kupatust, see mul voodi körval ärkamiseks valmis alati. Kolmapäeval lippasin üle tunni aja joosta, neljapäeval käisin ühe ujumisgrupiga ujumas. Esimest korda olin nendega. Ja ujulas, mis on väljas (pildil) ...vesi on soojendatud muidugi ja värk on kallim kah seetöttu. Aga väga äge oli. 50 meetrine isegi. Ja lumega pidi eriti äge olema. Pärast sai ujula baar-restoranis veel Veits einestatud-ôlletatud. Väga äge seltskond. Üks imeilus pikk tüüp löuna-aafrikast mainis et ta vanaema on eestlane... heeh kui äge. Ütles et mul on täpselt samasugune aktsent kui tal, kui ta saksa keelt rääkis. Ma tean juba kahte imeilusat ja sharmikat meest (teine on inglane), kelle vanaemad on eestlased. Ma loodan, et ma nüüd kedagi väga ei solva, aga siuke mix eestlastega tundub kohe eriti häid tulemusi andvat ;) Meeste suhtes eriti.. naised niivöinaa ilusad.
Reedel kobisin enne pidu ka veel jooksma. Täna ka oleks tahtnud minna, aga no tervis ikkagi ei luband. Magada just köige rohkem ei önnestunud ju ja väike värin köigest ikka sees... ja see mingi külmetuseuss ka. Eile oli pidu söbranna juures teemaks raclettid & vodka ja pärast sai edasi mindud. Väga maitsev ja meeleolukas öhtu. Peole edasi jöudsime 1:30 öösel. Ja voila, esimene inimene kellega kokku pörkasin, oli mösjöö...tahtis teine just Ära minna. Aga jäin siis temaga lobisema. Mingi hetk kasisime minema. tema juurde.............. Naine, nôrkus on su nimi  ma ütlen. No mehed veelgi kehvemad ses suhtes muidugi. Aga no ajame kogu jama seekord vodka kaela. Ja no kuna mu hambaharjad, kreemid värgid, isegi läätsevedelik ilutseb ikka ilusti ta vannitoa kapis, siis oli lihtsam. Mees pole ikka veel neid asju Ära koristand, imelik. Aga no see lollus vaja Ära löpetada.
Jerome tegi ka eila ettepaneku väikesteks soojendusjookideks tema juures, aga no mul olid juba need teised plaanid. Peol oli siis mind otsinud ka, aga ma jöudsin alles siis kui ta juba Ära oli läinud. Kreeklane oli ka peol olnud... pommitas täna mind telefonikönedega ja ettepanekuga, et vöiks täna minu juures mingit sööki tellida, filmi kaeda ja niisama vedeleda. See sai Ära öeldud. Mulle siuksed ettepanekud ei sümpatiseeri kohe üldse, kui keegi ennast mu juurde lihtsalt külla kutsub. Muidugi mul on siin mönus ja ödus.. aga no ikkagi. Bayerlane ka tahtis mingi öhtu koos Pulp fictionit kaeda ja veini juua. Ütlesin et pole aega.. nüüd mötiskleb mida mulle Barcelonast kaasa tuua. Soovitiasin naljaviluks körvaröngad tuua, sest eelmisel kohtamisel olid mul Barcelonast ostetud körvaröngad juhuslikult körvas, mida ta siis väga imetles. Aga jant on nüüd selles, et mees vöttis asja väga tösiselt. Üritasin küll selgeks teha, et see oli nali köigest, aga tundub et tal nüüd siht silme ees. Oeh temaga eriti kohtuma ei kipu enam üldse. Ja mötlengi, et kuidas asja talle valutult serveerida. Kuna midagi me vahel pole olnud, siis Peaks ju lihtne olema. Aga meheke paistab ikka vist suuri asju lootvat..
Homme püüan ikka taas jooksma kobida. siis on sel nädalal neljal päeval lausa sporti tehtud. Päris hea ju.
A suhtleb jälle... ta ka hakkab kogu pohmakast alles vaikselt üle saama...meil teineteise pohmakas ilmselgelt ka veel küljes. Oee ma ütlen. Mingi pidev enesepiinamine siin.
 
Täna on 24. oktoober...üks kahest, kas see on mu vanaisa sünnipäev vöi surmakuupäev. Vist ikka viimane. See vanaisa oli üks Suur ja tark mees...ilus ka. 
 
Oeh jalad on täitsa metsas, ma ei tea kas ma olen end kontsadel pisut nikastand, aga vasak jalalaba on  sinine, muhkus  ja paistes. Mitu päeva valutand, täna hakkasin uurima. No kui tihti sa on labajalgu ikka uurid-puurid eks. Ja ikka väga veider pilt. Eile ma kuidagi suutsin ka vigastada end üks säär oli sinine ja verine ühest kohast. nagu nael oleks sisse löödud. Ja noh sinikad, Need saan juba, kui keegi kövemini pigistab. Ühesönaga tuleb nüüd kiirelt Oma haavad Ära parandada, järgmine neljapäev on jälle ujumin plaanis.

Keine Kommentare: