Mittwoch, 28. Oktober 2015

Silo

Noh kui peekonit praegu suitsudega vörreldavalt kahjulikuks peetakse..no siis ma suitsetan (vahel) ja joon veini rahus südamega edasi. Söön ma ju korralikult. Vorsti juhtub ääääretult harva menüüsse, sinki ja salaamit ehk vahel. Aga ikkagi väga harva. Liha ka üleüldiselt harva, kuigi mulle see meedib, aga jube pirtsakaks selles suhtes läinud. Igast jama enam ei taha. Eks Need mu prantslased on mind korralikult välja treenind. Salaami, leib ja suhkur-jahu tunduvad üleüldse meeletult söltuvust tekitavad ained. Seega pigem hoian neist eemale. Mulle söltuvused ei meeldi. Nüüd läksin eriti tervislikuks Ära. Söön ölisid. Hommikul supilusikatäis linaöli, enne kohvi ja mahla. Seal on mingid toredad omegaölid sees ;) Löunal ja öhtul teelusikatäis külmpressitud kookosöli. Selle  viimasega teen üldse köike nüüd. Loputan suud, määrin näole ja silmade alla. Oma haigele körval määrisin ka (see saaga pole ikkka veel läbi) nii igaksjuhuks. Lisaks vötan alates tänasest mingit silo-laadset nalja sisse. Detox total pulber vöi miskit :))) Koosneb spirulina,chrollera, nisuidu, odra ja Kakao pulbritest....No igastahes super vitamini ja mineralide ja ma ei tea mille köige segu...näeb välja nagu silo. Maitse önneks nii hull pole. Jooksmas käisin ka täna, tehku see körv ja väike palavik mis tahes. Mul nii körini sest jamast  juba. Homme lähen ujuma ka! Ülehomme arsti juurde. 
Ja noh kogu selle super tervislikkuse juures pole ju klaasike punavein mu tänaöhtuse peedisalati körval  köige suurem kuritegu? Igaüks valib ise kuidas end reostada, kas rasva, suhkru, pontsikutega vöi siis väikse veinisöömuga.
Nja ja nüüd on mul ju telekas. Ega ma teda väga ei puuutu...aga Internet ja köik toimib kenasti. Uudiseid vaatan vahel. Aga no seda ka möödukalt. Täna vaaan esimest Korda niimoodi öhtul lausa.. Arte jäi silma...teada hea asi. Praegu jälle üks prantsuse film seal, lihtsalt paelus jalamaid . Eesti keeles vist oleks  "Kaks sügist, kolm talve". Enamus filmist Pariisis. Jube suur igatsus tuli peale taas... ega ma sest Pariisi igatsusest lahti saa. Äkki Peaks ikkagi sinna Ära kolima?

Ahha  ja löpuks vist leidsin endale siin juuksuri ka. Sascha! Esimene meesjuuksur mul... ja parim keda ma siin Münchenis näind olen. Sai mu näruste juustega kiirelt ja kenasti hakkama. Lohutas mind ka nii ausameelselt mu beebijuuste  pärast ka...et bläblä sul on see see see ... ja köike ei saa ka ju ka omada :))

Hmmmm...Julian saadab mulle praegu kesetööd mingeid korteri pakkumisi.

Keine Kommentare: