Mittwoch, 14. Oktober 2015

Tort

Ok no minu macarontsid läksid ikka nii metsa kui metsa üdse minna saab. Mingi tösine löga tuli seal välja..No lihtsalt piinlik, uskumattu! Ei miskit peenutsemist enam, nädalavahetusel vötan kaneelirullid ette! Kui deitide körvalt aega jääb....
Täna hommikul ärkasin hädavaevu üles, löikasin sidrunivett tehes endale sörme. telefoni tshekates, kaks deidile kutset selleks nädalavahetuseks. Üks äraülemine töökohale Triumph'is . kaks kutset intervjuule panganuses. No kuna mul hetkel tööôhkkond kuidagi jamavöitu, siis mötlesin et vaatab kui prooviks niisama huvi pärast muid variante. Homme on telefoni-intervjuu Abu Dhabiga. Ühesönaga ma üldse ei ütleks et päevad on vennad.... päevad  on jube kirjud. Mu meelest pole tunnidki vennad ;)

Eelmine nädalavahetus oli jälle tegus... no oli üks korralik sünnipäeva pidu Juliani kambaga, baar üüritud ja puha...3 sünnipäeva peeti koos. Sünnipäevalastest ei tundnud kedagi. Nüüd tunnen. kestis hommikuni :-O Nagu mingi pubekas ma ütlen! Nojah igastahes sain sealt misiki tüübi jälle külge, ühe neist ünnipäevalastest siis :))  kes väga aupauklikult selleks reedeks deidile palus. Lähme tapase restorani hispaania snäkkidele ja kokteilidele. Ei, mingit huvi mul pole, aga aega ju hetkel on. Sünnpäeval sain ka peaaegu skandaaliga hakkma..istusin sünnipäevalaste tordi lömmi.... peaaegu.. kogematta. Ühe sünnipäevalapse tüdruk, kes selle tordi vist tellinud oli...sai julmalt tigedaks. No kell 3 öösel, see oli pooleldi söödud juba niivöinaa. Nojah aga tort jäi siiski minu poolt kaunistamatta ;) Hommikul koju, paar tundi und ja öhul siis Contraga kokku saama, kes siin hommikul oli lastega tegelnd ja öhtul ülikooli kohvikus vanematemale luulet muhedalt ette luges. Väga mönus öhtu. Järmisel päeval jooksis teine Müncheni maratoni kaasa. No hull spordimees ...

Ja nüüd ...kreeklane ja  kreeka jumal (kes tegelt on Küproselt) ja  mösjöö ja köik tahavad  jälle oma aega. Aga no... nii palju mul ka aega pole eks. Pole üldse enam aega tegelt ;)

Peale selle on mul nüüd üks psühhopaat kaelas... täitsa löpp, kuidas ma siukse nüüd endale ligi tömbasin? Naine ka veel..

Isu on kadund  taas. Ma niikuinii söön  viimasel ajal ainult korra päevas. Aga nüüd läheb sellegi korra peale süda pahaks. Aga no figuurile jälle hea eks.

Ah ja löpuks tellisin teleka ka ära. No ei tundnud puudust, aga nüüd tekkis  ikkagi tunne et vöiks ju midagi piniseda nurgas ja hommikul on mönus uudiseid kaeda. 40 tolli homsest elutoas. Interneti värk ka seal olemas. Saan eesti saateid ka uurida.

Veider...kuu seis  voi mis? Täna on minuga tungivalt ühendust vötnud kaks inimest, kes mulle viimase aasta jooksul on erinvates aspektides meeletult  haiget teinud. Aga metsikult öpetanud selle juures muidugi. Üks suhete alal, teine karjääri...

Keine Kommentare: