Donnerstag, 22. Oktober 2015

mulle meeldib meeletult kui inimesed spontaalselt naerma purskavad...mul oli nädalavahetusel paar momenti. ühele ütlesin, et kuulan joostes Rammsteini...sai teine korraliku naerushoki. Arvas et minusugune tüdruk kuulab parimal juhul Nora Jone'si, kui mitte  klassikat. Vaat kui petlik vöib olla.
Kreeklane...sellele jäi seekord mu nina ette.. muudkui silitas ja vaatles mu ninajoont . Tal kombeks mingid kehaosadette vötta...pölveöönal, körvad?? :))) .. löpuks nähvasin, et mis tahad mu suurest ninast (mul selle nina suhtes lapsest saati kompleksid...no enam ei pööra tähelepanu küll)... Mees kukkus südamest lökerdama.  ....et mis möttes? No tuli välja et tema leiab mu pôrsanina imeilusana..hahaa ..kreeklased ma ütlen. Aga... sel nädalavhetusel panen ta ka paika ära. vot siuke plaan.
tabula rasa.

Keine Kommentare: