Freitag, 9. Oktober 2015

Nämm

Homme vötan just nende macaronside küpsetamise ette. Ma olen nende fänn sellest  saati,  kui oma esimese prantslasest kallimaga Pariisi väisasin. No oma kümme aastat teeb see juba laadnalt ära. Sellest saati toovad köik mu prantslased neid ikka kaasa...Antoine  jne.  No siin saab neid ka, aga pole nii ehtsad ja jube kallid lihtsalt. Et ise neid proovida küpsetada pole nagu iial pähe tulnud, jube hörk ja käsitöö värk. Aga nüüd nägin kedagi kokka neist rääkimas ja tuli selline ilmutus vöi selguse hetk,et nüüd on aeg proovida.... Homme proovin ise teha. Sest mul on plaan, et homme jään koju. Ma hakkan nii haigeks jääma, et kontroll hakkab käest ära kaduma. Körv kohiseb ja ma ei tea mis söda seal sees toimub.. Mu meelest elab mu süda juba viimased nädalad körvas ja taob seal oma söjarütmi taguda kogu oma kahurivärgiga!! Ega muidu see tagumine ei häirigi päeval, häirib rohkem see et midagi ei kuule enam!  aga kui üritad magama jääda ja vaikus ja rahu on ümberringi... Siis see neetud tagumine...  Ma olen püsiklient juba selle körvaarsti juures... No esmaspäeval jälle tema piinapinki..Antibiotsidest on see  arst mind üritand siiamaani eemale hoida, mis on ülimalt hea. Aga mul on hirm et varsti ilma nendeta ka enam ei saa.  Pluss külmetus ja läkaköha. Ma vist jään sajandi haigusse praegu. Koolera vöi miskit..Kuigi ma olen need viimased päevad nii hoidud end. Nonoh, ju siis organism röögib väikse pausi järele. Aga kehatemerauur on 35,7. Palavikku pole, see on hea. Aga köige veidram on see, et tunne on nagu kuumeneks kohe üle.
Täna helistatigi Abu Dhabist, otsivad riskijuhti seal mingi lennujaama ehitusprojektile.. Noh köne läks täitsa kenasti ja mul isegi tekkis öhin, et miks mitte proovida. Aga siis hakkasin mötlema, et mis möttes....mida ma tean lenujaamadest midagi????? Lennukitehase riskiuhtimises olen jah kövasti kaasa löönd....aga et lennujaamad? Hehee no see teema jääb vist küll sinna paika. Eks parem kah,. Kuigi palgad on seal mega head, 80% rahvastikust sisserännanud eurooplased-ameeriklased jne karjääri suhtes 5+. Ilm ilus... Aga no keset körbe vist ikka elama ei kipuks. Pigem London ;)
Käisin just ühe Giovanniga öhtustamas, kellega söbrannaga nädalavahetusel körtsus väga jutul saime. Üks tore armas itaalia härra, kel löuna itaalias oma suvitus kohad.. 8-9 maja. Ja meil tekkis plaan, et miks mitte minna köik koos sinna. Söbranna oma mehe ja lapsega ja mina....no küll ma ka järgmiseks suveks kellegi kaasa haaran. Kui mitte, siis vist Giovanni on väga ablas meelt lahutama :) No nüüd on suvitus koht kohe mere ääres kaunis Itaalias ka täitsa omast käest ;)
Ja veel see et Giovanni muudkui öhtut venitas, ei saand kreeka jumalaga kokku... See vöttis vahepeal jälle ühendust. Uskumattu kui järjepidev vöib üks mees olla....viimati nägin teda.......vot ei mäletagi. pool aastat tagasi umbes...Alati on mul mingid vabandused olnud. Aga ta muudkui üritab ja üritab... vahel paneb mind paika.Ja siis jälle üritab. Let me tuck you in tonight...no armas muidugi :)  Kust küll siuksel kaunil mehel siuke järjepidevus? Ambitsioonikas on ta ju ka... aga paar aastat noorem kui mina.  Ja ma vaatan ju pigem pluss 5-8...40ndates mehi. Jant lugu

 

Keine Kommentare: