Mittwoch, 25. November 2015

Gurmaanid

nonii esimene lumi tuligi maha ;) pühapäeval käisin veel jooksmas ka...vaatasin küll, et mingid helmed tulevad, aga liikumise järgi oli vajadus liiga suur. Tömbasin Oma Björn Daehlie suusamütsi pähe ja pistsin liduma. Jooksu käigus öhin muudkui töusis, samas töusis ka lumesaju tihedus. Löpuks nägin välja nagu lumememm, aga hea oli joosta. mingi 1h20 sai umbes. Jooksu löpuks jäi lumesadu järgi :) Aga no mis mul sest. Mina, kes ma ei vihma ega muidu jamade tingimusteta eriti välja ei kipu, seekord nautisin mönuga. Öhtusöök oli mösjöö juures..
Eelroaks olid Need karbid. No neid karpe ma vöin endale lihtsalt löpmatuseni sisse ajada!! Pearoaks lôhe mingi juurvilja-kreemiseguga.  Hea prantsuse valge vein. Magustoiduks hörk öunakook, aga seda enam ei jöudnud. Niisis pakkis ta mulle selle kaasa ilusti.   Täna söin veel viimase tüki. Oli mulle tööreisilt väikse armsa kingituse ka kaasa toonud. Ühesönaga üsna gurmee nädalavahetus oli igas möttes ;)  Ja segadus jälle Majas muidugi. Önneks on hetkel nii palju muid teemasid millele keskenduda. Järgmised 2 nädalat vähemalt. Ja siis varsti ju eesti ka...juhuu

Keine Kommentare: