Montag, 16. November 2015

The devil you know

Öhtusöök, kontsert, väike baar pärast..ja Ära minnes kallistab nii, nagu ei tahaks iial enam minema lasta.

Aga kontsert oli hea..Kovacs . Mösjöö saatis neljapäeval lingi, et lähme sinna https://www.youtube.com/watch?v=C-Gyl_Gf0Xo

Kuulasin, meeldis ja kohe olid tal piletid muretsetud.

Kontsert algas leinaseisakuga... eks shokis oleme me köik . No nii mu Pariisi kui Beiruti söpradega ja nende perede-tuttavate-söpradega on köik ok.. aga kogu seda shokki ei oska ikkagi sönadessegi panna. Teisest küljet on väga kitsarinnaline minu meelest tömmata jalamaid vördusmärki söjapögeniku ja terroristi vahle. vöi siis moslemi ja terroristi..  Need kraaksujad kes siin nüüd erti aktiivseks on muuunud, ajavad südame lihtsalt pahaks. Aga need on ka enamasti need, kes ongi kogu elu kuskil metsas eland mul on tunne. Ma olen eland 10 aastat moslemite vahel, nii Pariisis kui Saksa erinevates linnades. Ja näe täitsa elus ja terve veel. Mis nad arvavad, et terroristid ei leia muud viisi Euroopasse sisenemisks kui need pögenike paadid. Tösi ta ju on, et asüüli kriis  on kriitiline ja üle käte, aga see sallimatust ja viha mida ma sealt Eesti poolt praegu kuulen, vötab ka sönatuks.

Aga kontset... kutsusin oma lemmik söbranna ta kutiga ka kaasa ja tulidki! No hea...bändil arenguruumi on. Ses suhtes, et endale lihtsalt nime teha...aga visuaal ja köik on väga hea!!  on ikka naisel hääl. Kogu Lava lavstus oli väga Bondilik ja lahe. Üldse ei imesta kui see naine kunagi Bondi lugu laulab.

Nädal oli tegelt jälle hästi kirju ...Täitsa löpp mis inimestega viimasel ajal kokku pörkan..  Mu UK sexpomm. Siis öhtusöök aasialastest seltskonnaga..Tawain, Jaapan, Korea, ..pluss siis veel euroopa staff..itaallane, kreeklne, sakslane, mina. Väga pönev. Ja veel väga heas Jaapani restoranis. Lihtsalt after work swimmingus sain ühe toreda taiwani tüdrukuga tuttavaks ja ta tegi paar päeva hiljem ettepanku. Noh ja läksingi.

Lisaks no see UK rasta sexpomm..suutis pea parajlt ringi ajama lüüa. Lahe tüüp. On ka jalgupidi panganduses tegev ..peaageu sama teema millega ma ise tegelen. ja siis veel fototoraafia. Kuidagi ma sattusin ta  korterisse ka.. Enne sisenemist tüüp juba muigas, et here begins the adventure vöi miskit. Mulle meeldib inimeste elamisi vaadata (meeste omasid muidugi eriti), see räägib nii möndagi. No tal oli paras seapesa seal..mida ma talle kohe ka mainisin ja veel mitu korda. Noh ta ainult muigas ja arvas et suurem korter ehk kuluks Ära jah kogu ta kraamile. Samas ta on pöhikohaga ikka Londonis teev ja siin ainult paariks aastaks. Seega eriti vaht pole ju. Kaks tuba. Ühes oli fotograafianduse  ateljee püsti. Ja teine oli magamistuba suure voodi ja suure kodukinoga seinal. ja siis Oma 20 ülikonda vähemalt mingi puu peal rippumas.  Ütles et pildistaks mind ka hea meelega, aga olin kategooriliselt selle vastu.   Mulle mingi poseerimine ei sobi.  Saan kolmapäeval jälle kokku. Tahtis juba nädalavahetusel, aga no see oli mul täitsa planeeritud juba.  Haha ja no inglane ..kurtis et siit ei saa öiget beekonit. Toob alati Londonist kaasa. Mu plaan on selline, et pressin talt ka veel kunagi korraliku inglise hommikusöögi välja.

Soovid... neen lähvad jah nii nagu vaja, vöiks rohkem detailne nendega olla. Tahtsin sushit, nüüd olen kolm nädalat järjest sushit söömas käinud. Tahtsin inglastest söpru, et keelt harjutada jne...nüüd on üks ameerika vanamees, üks briti vanem mees ja see mu sexpomm kaelas. Mösjöö suhtes ei teagi mida tahta. Aga üks asi on jälle kindel, tema tahab mind.

Sport...5 korda nädalas jälle jooksmas käidud.

Keine Kommentare: