Sonntag, 29. November 2015

Ok


minul oli väga meeleolukas nädalavahetus.
ja küsimusi tekitav muidugi ka nagu see ikka on. Nagu sai mainitud oli reedeöhtu prantslastega. Mösjöö oli eriline tsentelmen.. organiseeris, reserveeris, maksis köik. No kambas oli tema külaline ja üks mu söbranna ka, keda ta ka juba teab. Natuke vist ei saand aru, miks ma nendega pärast veel kokteilile ja tema juurde ei läinud. Aga nii kaua kui ta omadega päris selge pole, teen mis tahan. Kuigi kripeldama jäi ikka korralikult.. Aga eks nii  ehk parem. Tegi just ettepaneku et läheks homme jälle peale tööd väiksele höögveinile.
Kogu jant kripeldas tegelikult mis hirmus laupäeval...üle tunni aja jooksu väikse lumesajuga ka suurt ei aidand. Aitas vist pigem see, et rastale oli lubatud öhtul kokku saada. Oleks talle veel Ära öelnud, kui mösjöölt mingi konkreetsem pakkumine oleks tulnud laupäeva öhtu suhtes. Aga ei tulnud. Niisiis...must kaunidus kokkas mulle. Lôhet! Ta on tösiselt ilus mees..ma ei oska kedagi vördluseks üldse tuuagi, aga tema vöiks vabalt modellina töötada. Aga..ei töötas pikka aega Management consultingu alal, tehes seda consultingut küll panganduses, küll suurtes korporatsioonides. See muidugi teeb kogu värgi veelgi attraktiivsemaks. Ja nüüd siis ajab mingit Oma asja. Mu lugematute küsimuste peale, ta üks hetk käratas, et I can't tell you more, otherwise I should kill you :)) Lisaks küsis et kas ma seda väljendit ikka tean et curiousity killed the cat.
Tean tean miks ma ei tea ;)

Tüüp on kogu Oma olekult üldse nii lahe ja äge. No näis mis edasi saab... ilmselt on minu kord talle kunagi kokata. Ohjeerum see tema elamine üldse. Nojah ma saan aru et tal pöhikoht Londonis, aga ikkagi. Paras segapundar, kallid ülikonnad ja lipsud kuskil postil reas.. Söime pörandal, leotas kenasti mingi teki maha ja seal siis einestasime. Eksootika missugune. Magamistoas on aknad non-stop lahti, kuigi öösel läheb juba nulli vöi isegi paari miinusesse. Lisaks tal mingid puhurid, mis tekitasid mingi mereäärse kuuma piirkonna hotelle meenutasid. Need lärmasid kogu öö. Nagu öeldud tal kodukino ka magamistoa seinal, arvas et vaataks 50 shades of grey'd :))))) Nojah filmi pani käima küll, aga mis sest vaatamisest ikka välja tuli..ja kui silm-körv jäigi millelegi pidama, siis löppkokkuvöttes ei oska selle filmi vöi raamatu menu küll kuidagi lahti seletada. Paras jama.
Tegelikult Peaks mul järgmine nädal neetult asjalik tulema. Lisaks veel vereproovid ja testid jälle, et kuidas kilpkonn elab. Verd tahaks ka andma minna, pole kaua aega käinud.

Väga veider, mösjöö soovitas mulle paar päeva tagasi filmi...At Middleton. Vaatan nüüd...paras piimakissell..kohati isegi päris häiriv. Ameerika romantika.. Ei Anna ta eelmiste soovitustega vörreldagi. Korralik jama, loodan et ta homme mu arvamust ei küsi :-| Mul ikka kombeks ausalt vastata.

Keine Kommentare: