Dienstag, 3. November 2015

Kuidagi  müstiline oli see eelmine nädalavahtus. Reede möll ja tsirkus  Juliani ja ühe ta söbraga. Homme lähengi advokaadist vanaisaga, kellega siis tuttavaks sain, sööma.
Laupäev oli nagu esimene deit  mösjööga  jälle. Muidugi ma olin päeval pohmaka kätte nii suremas, et mötlesin et muud ei saa kui vaja jooksma minna ... Pea käis ringi nagu jube, maailm ei püsind paigas...aga joosta oli imelikul kombel ok. Miks siuke pohmakas? Palju ei joonud ja ainult ölut. ..ilmselt vist seetöttu  et ma ei söö jälle enam. Ja kui söön siis mingit juurvilja jama ja ainult korra päevas...heal juhul kaks.  Ehk see möjutas Veits..
No igastahes jooks, väike Prosecco ja sain mösjööga kokkusaamiseks end jälle vormi igastahes.
Restoran, kokteilibaar, jalutuskäik mööda linna..Maksis kenasti komekohalise resto arve kinni, keeldudes igasugusest panusest. Mu puiklemise pani paika mainides, et no järgmine kord vöid ise maksta...ah et järgmine kord juba plaanis? Pärast  needsin, et siga mida ta  mötleb, et mind niimoodi ahvatleb ja vörgutab. Ja lisaks on tige, kui  ma ei ronigi temaga ta juurde kaasa. Ta ei suutnud küll sugugi asjaoludega leppida, jagelesime oma pool tundi vähemalt seal tänaval keset linna.. Üks hetk kui üritas jälle suudlema hakata, viskus üks halloweeni koll end vahele vahelduseks :)) Ju siis see draakula vöi mis iganes leidis, et  keelatud maa :))) No linn oli üldse koletisi täis sel ööl..vikatimehi jne :)) Aga koju ma ikka läksin...pea pilvedes. needsin A-d jälle, et on ikka siga, et minuga nii mängib.  Ja siis korraks vaatasin endale otsa, et no mida sa ise teend?? Kogu öhtu oli üks suur ja lai flirt ja vörgtamine minu poolt. Algusest peale alates. Ja see Idee kokku saada neutraalsel pinnal oli üldse minu ju...et  eelmise nädalavahetuse metsikut ööd kuidagi maha maandada  Tudub et maandamisest on hetkel asjad küll väga kaugel. Pigem vist on paras pinge jälle üles keritud.

Nojah...ega me mösjööga muudmoodi ei oska ka. Mul hakkab ta löhnast juba pea ringi käima. Seega ega meist mingeid asjalikke söpru küll kunagi ei saa. Midagi muud asjalikku vist paraku ka mitte. Tal mingid pöhjused, millest mina aru ei saa ja teab kas ta isegi. Samas minust lahti ei suuda  ka kuidagi lasta. Isegi kogu ta vannituba on mu asju ikka  veel täis, alates silmaluskreemist hommikumantlini välja...kuigi juulis sai vist lahku mindud eks..
No mis siis ikka teha eks.  Lahendus, et teda täiesti omast elust välja  löigata, see ka vist ei taha kuidagi klappida. Üsna palju on siukseid variante, kus ma teda niikuinii näha vöin. Ja Oma harjumusi ma tema pärast ka muutma ei hakka.

Esmaspäv, nagu ikka, löi pea jälle selgeks önneks.

Spordist. Eelmine näda tegin jälle 4 päeava nädalas sporti ja söin Oma ölisid ja pulbreid ja gemüset. Sel nädalal vötan ka mis vötta annab. Ilm on ikka jube ilus +12-15 ja päike sirab.
Kôrvast. See jaurab ikka omadel lainetel, reedel jälle arsti juurde. Natuke nöutuks vötab kogu see jama juba. Asi tundub krooniliseks kujunenud olevat :-|  Aga no eks  üritan sellest niimoodi vilistades  mööda vaadata ja tavategevusi mitte häirida lasta. 
Filmid. Mösjöö soovitas nädalavahetusel "Meet Joe Black" vaadata. Pole kaua miskit nii head näinud. See on selline film, mida vaataks nii mönigi kord veelgi. eks varsti vaja uus Bond ka Ära vaadata, aga seda siis juba Kinos ikka.

Keine Kommentare: