Montag, 9. November 2015

Kassi ahastus

Einoh mul nii tubli ja tragi organism, aga ise ei tunne seda kohe mitte raasugi ma vaatan. Kolm päeva nüüd järjest jooksmas käinud, eile minu meelest söin ka päris normaalselt ja siis  after work peole. Kus ma jälle väga kiirelt väga ülemeelikuks läksin. Aga nägin nii möndagi uut vöi vana tuttavat . Sain paar uut tuttavat ka juurde. Must  stiilne rasta mees UK'st tahtis  täna juba  kokku saada. Eila olin talle suure suuga luband, et lähen temaga mingil sünnipäevale kaasa. Aga täna plaanid muutuid .  Käisin hoopis söbrannal külas, kes  öhtusöögiks mönusat  kana-kookose supi tegi, magustoiduks viisin ma turult ostetuid vaarikaid-maasikaid ja  lisaks tegi tüdruk ägedaid kokteile. Üsna lahjalt elame eks..... vähemalt oleme ses suhtes samal lainel. Löpuks tuli ta kutt ka kohale, kes reedel oli mingi 21:30 töötanud. Audis töötab. Nojah autotööstus, ehk siis Saksa suurem tööstus üldse, on hetkel üna luubi all.

Aga no neljapäeval peab nende after-workidega ikka ette vaatama, täna oli ikka öhtuni välja üsna lahja olek.
 
 

Keine Kommentare: