Mittwoch, 8. August 2018

Igatsus...

Mul on metsik igatsus lihuniku järgi...

Tal tuleb varsti operatsioon ja pidi täna ka haiglast läbi hüppama..ei miskit hullu önneks, lihtsalt mingi jama eemaldamine...ja üldse meie töö-ajad on nii erinevad. Ja täna tuli mulle veel kaks nii vinget söpra Eestist külla...ühte teadsin pöhikooli klassivenna kaudu ja teist keska pinginaabri kaudu ja nüüd nad on paras paar koos. No ikka nii üllatas kui sellest teada sain...Väga tore öhtu oli koos..

Homme nad panevad juba edasi.. aga raudselt näeb veel. Ma hommikul ikka pean tööle kasima...oma vaba valik.. ja lasen neil magada. Samas hetkel on üsna vabakava ja ma töötan kesklinnas..et saab iga kell taas kokku saada, ennem kui nad edasi pörutavad..

Aga jah lihunik...magamise teema..mina magan oma 800 Ibuga päris hästi, aga kindlasti liiga vähe..tema mainis täna, et taaskord ei saanud korralikult magada...et saab vist praegu ainult minuga koos normaalselt magada ..:))) no armas. Mul tegelikult on ju sama tunne....


Keine Kommentare: